Lade Legesenter AS

Haakon VIIs gate 9 7041 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Lade Legesenter AS

Nedtalende vikar.

Lege: Liv Agnes Gravrok Lorch-Falch Skrevet

Vikaren er frekk, lite profesjonell og bør endre sine holdninger.
Jeg har hatt en veldig dårlig opplevelse hos vikaren og må derfor bytte fastlege.

Flink lege, avlyser alt for ofte

Lege: Anders Spakmo Rosvoldaunet Skrevet

Som tittelen sier. Har ved to anledninger fått timen min avlyst samme morgen som timen er, hvorpå ny time settes 3-4 uker fram i tid.. Slitsomt, og jævlig unødvendig..

Ellers en hyggelig fyr som virker som han har peiling og tar ting på alvor. Tror han kunne hatt veldig godt av å korte ned pasientlisten sin kraftig.

Vikaren er nedlatende og frekk

Lege: Liv Agnes Gravrok Lorch-Falch Skrevet

Byttet til Liv Agnes som lege i perioden hvor hun har vikar. Denne vikaren er dessverre utrolig frekk, nedlatende og får meg rett og slett til å føle meg verre. Det er ikke snakk om et hei, et smil, eller noe som helst. Heller ingen forståelse for dine problemer, og ekstremt lite profesjonell.

Det kan hende Liv Agnes Gravrok er en god lege, som flere skriver. Men hennes vikar, som skal være vikar frem til september 2019, er rett og slett utrolig lite hyggelig og imøtekommende og den verste opplevelse jeg har hatt hos fastlege. Og jeg har byttet 6 ganger på 2 år.

Ikke fornøyd

Lege: Liv Agnes Gravrok Lorch-Falch Skrevet

Gledet meg over at jeg hadde fått tildelt plass hos Liv, da jeg har hørt mye bra om henne.
Etter å ha vært hos hennes vikar så ønsker jeg gjerne å bytte fastlege igjen. Da dette ikke var en god opplevelse.
Skulle ta en enkel undersøkelse, som jeg har gjort mange ganger tidligere. Var ikke en bra opplevelse...
Å heller ikke fornøyd med måten de i skranken behandler kundene på.

Oppmerksom og respektfull

Lege: Anders Spakmo Rosvoldaunet Skrevet

Jeg opplevde dr. Rosvoldaunet som oppmerksom og respektfull. Han lyttet og tok seg god tid. Jeg fikk time samme dag ved behov, men opplevde opptil 45 min ventetid.