Lade Legesenter AS

Haakon VIIs gate 9 7041 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Lade Legesenter AS

Super

Lege: Anders Spakmo Rosvoldaunet Skrevet

Fantastisk bra lege. Har hatt noen småting som har trengt korrigering og han har hatt rett diagnose og behandlingsopplegg hver gang. Veldig betryggende å kunne gå til en lege som skjønner hva du mener når du prøver å forklare symptomene du opplever.

Trygg og forståelsesfull

Lege: Torunn Wigum Frøseth Skrevet

Løsningsorientert, forståelsesfull, medmenneskelig og rett og slett fantastisk.

Torunn får deg til å føle deg godt tatt i mot, sett og hjelper deg med det du måtte slite med. Problemer føles ikke ut som bagateller, og hun tar seg tid ordentlig tid til å snakke med pasienter.

Kvier meg for å bytte fastlege, og hadde uten tvil beholdt Torunn om det ikke var for flytting til en annen by.

ikke bra med barn

Lege: Liv Agnes Gravrok Lorch-Falch Skrevet

Hun var ingen dårlig lege. Virket bare alltid uinteressert. da barna mine var små og hadde øre- eller halsproblemer ble hun fort lei av å prøve å få dem til å samarbeide og si at det var mulig å sjekke dem. Hun diagnostiserte dem begge med vannkopper. Jeg sa at det ikke så ut som vannkopper. Hun sa at alle barna i nabolaget hadde det. men i dag sitter jeg hjemme med to barn som har vannkopper.

Skaper tillit

Lege: Torunn Wigum Frøseth Skrevet

Første fastlege jeg har følt meg trygg til å snakke om vanskelige ting med. Veldig flink til å lytte og det føles som hun tar alt på alvor - uansett hvor "tåpelig" en selv synes det er. Hvis jeg ikke skulle flyttet over halve landet skulle jeg holdt på henne videre.

Effektiv og dyktig

Lege: Liv Agnes Gravrok Lorch-Falch Skrevet

Har hatt Gravrok Lorch-Falch som fastlege siden 2010. Hun er en veldig faglig dyktig lege som er effektiv og rask til å henvise eller finne gode behandlingsløsninger som kan følges opp av henne på klinikken.