Lade Legesenter AS

Haakon VIIs gate 9 7041 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Lade Legesenter AS

Effektiv og dyktig

Lege: Liv Agnes Gravrok Lorch-Falch Skrevet

Har hatt Gravrok Lorch-Falch som fastlege siden 2010. Hun er en veldig faglig dyktig lege som er effektiv og rask til å henvise eller finne gode behandlingsløsninger som kan følges opp av henne på klinikken.

Inkassohai

Lege: Anders Spakmo Rosvoldaunet Skrevet

Hadde en tvist med denne legen o en årrekke pga inkasso på ikke-møtt time. Ble nektet time etter denne inkassoen, som er så etisk forkvakla at jeg ikke har ord.

Ingen over, ingen ved siden!

Lege: Torunn Wigum Frøseth Skrevet

Etter en svært traumatisk og krevende periode av livet mitt, hvor jeg bare ble kasteball hos de 2 foregående fastlegene - ble Torunn redningen min. Hun tar seg virkelig tid til å lytte og tar pasienten på største alvor. Samtidig som hun er løsningsorientert og handlekraftig. Hun er ikke en lege som «gir deg opp», selv om løsningen ikke er rett frem. Hun støtter og backer deg hele veien, og sier at dette skal vi finne en løsning på. Legg til en god dose humor, genuin omsorg for mennesker så får du verdens beste fastlege!

Vil også trekke frem at hun, og Lade Legesenter, er veldig tilgjengelige og effektive mtp pasientene. Får alltid time mye kjappere enn jeg har fått på andre legesenter, og mye fikses enkelt via telefonkonsultasjon og digital kommunikasjon.

Skal aldri aldri bytte fastlege igjen!<3

Sympatisk og virkelig god lege

Lege: Kjersti Strømmen Skrevet

Så fornøyd med å ha Kjersti som fastlege! Kunnskapsrik og meget flink. Empatisk og løsningsorientert

Kunnskapsrik og betryggende

Lege: Torunn Wigum Frøseth Skrevet

Kjapp behandling og tar seg tid til å snakke med deg og bli kjent med deg som pasient. Fikk veldig rask henvisning videre