Lade Legesenter AS

Haakon VIIs gate 9 7041 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Lade Legesenter AS

Uten tvil den beste fastlegen jeg noen gang har hatt

Lege: Anders Spakmo Rosvoldaunet Skrevet

Anders er en veldig dyktig lege hvor man etter hvert besøk føler at man har fått god oppfølging. Han tar seg tiden til å lytte til hva man har å fortelle og jeg har alltid følt meg veldig godt mottatt. Det tar gjerne 20 minutter ekstra på venterommet, men dette er en liten pris å betale for at man får skikkelig oppfølging. Har dessverre måtte bytte fastlege grunnet flytting, og tror aldri jeg kan finne noen som kan måle seg med Anders.

Verden beste legen

Lege: Anders Spakmo Rosvoldaunet Skrevet

Hadde ikke vi flytte til Oslo så bytte vi aldri fastlege. Hele min familie har fastlege her. Han er Anders Spakmo Rosvoldaunet, han er verden beste legen. Kona fortsatt snakke om hvor snill og flink han er. Vi savner deg Anders 😊. Vi håper du har det bra. Takk for at du var så hjelpsom, snill og veldig tålmodig med madammen. Hun sa at hun kommer aldri til å glemme deg 😊

Lite tilgjengelig

Lege: Liv Agnes Gravrok Lorch-Falch Skrevet

Byttet fastlege til Gravrok for over et år siden, men har ikke behøvd legetime før nå nylig. Hadde opprinnelig time for tre måneder siden, men timen har nå blitt flyttet på tre ganger pga. sykdom hver gang. Nå gir jeg opp og bytter fastlege. Dette er selvfølgelig ikke noe legen kan noe for, men det er svært frustrerende for meg som pasient. Hun er helt sikkert veldig dyktig, men frustrerende at hun er så lite tilgjengelig.

Bra lege, dårlig vikar

Lege: Liv Agnes Gravrok Lorch-Falch Skrevet

Var til vikaren til Liv etter en skade på kneet. Fikk kjeft fordi jeg ikke klarte å slappe av når hun skulle undersøke kneet, og ble sendt hjem. Hun satte opp en time 4 uker etter for ny undersøkelse. Etter den undersøkelsen ble jeg endelig henvist til MR-undersøkelse (ventetid typisk 5 uker). Viste seg at det var både korsbåndskade og menisk-skade.

Oppsummert: Lite hyggelig, ting tar tid, arrogant, lite profesjonell. Byttet dermed fastlege.

En veldig god fastlege

Lege: Anders Spakmo Rosvoldaunet Skrevet

Jeg har hatt Anders som fastlege i fire år, og er svært fornøyd med både han og legekontoret. Har vært der på noen øyeblikkelig hjelp-timer, som det for øvrig aldri har vært noe problem å få komme inn til, og Anders er alltid hyggelig, lytter til det jeg har å si og kommer med gode løsninger. Han er en behagelig lege som man kan komme med hva som helst til, og han er flink til å spørre om jeg har andre problemer jeg ønsker å ta opp og hvordan det går ellers i livet. Det virker som om han bryr seg om hver enkelt pasient.