Lade Legesenter AS

Haakon VIIs gate 9 7041 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Lade Legesenter AS

God lege som tar deg på alvor

Lege: Liv Agnes Gravrok Lorch-Falch Skrevet

Jeg har hatt Liv Agnes som fastlege i mange år. Jeg har imidlertid ikke vært mye hos fastlegen min før jeg tilfeldigvis gikk til en helsesjekk hos hennes vikar våren 2018.
Hun var ny for meg og jeg var først litt usikker på om hun forstod meg. Jeg trodde selv jeg hadde noen mangelsykdom, men etter veldig grundig undersøkelse og vurdering fra vikar legen viste det seg at jeg hadde fått kreft i tidlig stadium.
Jeg er utrolig takknemmelig for at jeg traff på denne legen som tok meg og mine symptomer så grundig på alvor, ellers kunne utfallet blitt mye verre. Jeg har vært gjennom noen runder med sykehusinnleggelser og behandling for min kreftsykdom, men det har stort sett gått bra. Nå skal jeg snart begynne i jobb igjen og jeg er veldig takknemmelig for all god oppfølgning jeg har fått.

God lege, forferdelig vikar

Lege: Liv Agnes Gravrok Lorch-Falch Skrevet

Liv Agnes er en super lege som alltid møter meg og mitt behov, lytter til det jeg har å si, og henviser lett videre.

Vikaren hennes er derimot helt forferdelig. Nedlatende, hun ler meg i ansiktet mens jeg snakker. Helt utrolig ovenifra og ned holdning! Eneste grunnen til at jeg ikke har byttet er at jeg vet Liv Agnes kommer tilbake i september. Makan til uprofesjonell lege skal man lete lenge etter, usmakelig.

Forferdelig vikar

Lege: Liv Agnes Gravrok Lorch-Falch Skrevet

Har ikke hatt en legetime med Liv Agnes, siden jeg byttet til fastlege i Trondheim i februar.
Vikaren hennes er veldig vanskelig å snakke med. Det virker som hun konstant har dårlig tid, og at enkelte spørsmål jeg stiller er en byrde. Jeg har hatt en del helseplager i det siste, men å være på time hos henne var så ubehagelig at jeg vurderte å bare ignorere plagene mine for å slippe å gå til legetime. Hun fikk meg rett og slett til å føle meg ekstremt dum.

Har for tiden funnet et annet behandlingsalternativ. Jeg venter med å bytte lege til vikar perioden er over, og jeg får møtt Liv Agnes. Virker som hun er en meget god lege, med de tilbakemeldingene hun har fått.

Nærmest perfekt lege, men...

Lege: Anders Spakmo Rosvoldaunet Skrevet

Er veldig fornøyd med Anders som lege, han lytter og gjør at jeg føler meg tatt på alvor. Opplever at han tar seg tid underveis i timen, og ikke stresser. Kan dog ofte virke usikker på hva han skal svare på spørsmålene mine, noe som videre gjør meg som pasient usikker. Men - man kan jo ikke forvente at legen kan og vet alt mellom himmel og jord. Generelt veldig jordnær og behagelig lege!

Men: Det er helt håpløst med ventetider. For det første er det bestandig flere uker ventetid på legetime, noe som er veldig kjedelig når man har behov for å snakke med lege i nærmeste fremtid, selv om tilstanden ikke er akutt. For det andre må man vente veldig lenge på venterommet for å komme inn på timen. Har vært hos legen ganske mange ganger det siste året, og jeg venter alltid mellom 45 min-1,5 timer, har også opplevd å vente 2 timer (!). Det er tidvis vanskelig å komme gjennom på telefon også, og damene som sitter der har ekstremt varierende humør, så du aner ikke om du blir møtt med et vennlig sinn eller om du får et rappkjeftet svar på henvendelsen din. Det er veldig synd at rammene rundt skal være slik, når selve legen er nærmest perfekt.

Tillitsfull og hjelpsom

Lege: Anders Spakmo Rosvoldaunet Skrevet

En lege man virkelig kan stole på.
Han virkelig lytter og tar problemet man har på alvor.
Føler meg alltid trygg når jeg er der.
En lege som kan anbefales.