Lade Legesenter AS

Haakon VII s gate 9 7041 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Lade Legesenter AS

Den verste legen jeg har hatt!

Lege: Liv Agnes Gravrok Lorch-Falch Skrevet

Dette er absolutt ingen anbefalt fastlege av meg. Hun hører verken på brukerne eller tar hensyn til problemer den enkelte bruker har.
Sikkert veldig flink i det faglige, men det er veldig vanskelig å se når disse komunikasjonsproblemene står i veien.

Jeg byttet lege

Lege: Liv Agnes Gravrok Lorch-Falch Skrevet

Gravrok framstår som overlegen, utilgjengelig og uinteressert. Hun følger opp dårlig, slurver med papirer og har en slurvete omgang med pasientopplysninger. Tiden man får med legen er tilmålt, og hun virker lite interessert i å lytte til innspill fra pasienten.

Det må også nevnes at legesekretærene på legesenteret kan være både frekke, vanskelige og ikke minst sure.

Utrolig flink!

Lege: Liv Agnes Gravrok Lorch-Falch Skrevet

Hun er utrolig dyktig. Hun er rolig og blid og ser deg som pasient. Føler meg ikke som en belastning hos henne, som jeg har gjort hos mange leger før. Hun tar seg tid og ønsker å hjelpe. Det er klare fordeler ved å ha en ung lege! Hun er oppdatert og klarer å se unges behov. Hun er heller aldri sur eller kvass.

Jeg blir rolig og trygg når jeg har vært hos henne. Det viktigste er at jeg ikke føler meg som en belastning - hun ønsker å hjelpe uansett og ingen problemer er for små.

Fantastisk!!!

Lege: Liv Agnes Gravrok Lorch-Falch Skrevet

Liv Agnes er utrolig faglig dyktig og trygg,lytter,ser deg som person,sympatisk og har en flott personlighet.Hun er strukturert og setter ting raskt i gang hvis det trengs og er tøff og støttende hvis/når det trengs.Nå har jeg ingen diagnoser,men har hatt ett tøft svangerskap og da har hun vært helt enestående og hjulpet meg opp av sumpen/håpløsheten.
Dessverre er det ofte liten tid,men føler jeg får den tiden jeg trenger når jeg gir uttrykk for det.Damene i skranken og i laben oppleves ofte som sure og irriterte,det er synd.

Dyktig og sympatisk lege!

Lege: Liv Agnes Gravrok Lorch-Falch Skrevet

Nøye, sympatisk, imøtekommende er bare noen av ordene som beskriver denne legen. Dyktig i faget er hun også. Føler alltid jeg får svar på mine spørsmål når jeg er hos henne.
Legesekreterne som jobber sammen med henne derimot, de burde vurdere å skifte jobb evt. meldes på et smilekurs !! Føler at jeg er til stor belastning de gangene jeg må ringe og bestille meg time.