Strinda Legesenter AS

Vegamot 8 B 7049 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Strinda Legesenter AS

Veldig fornøyd!

Lege: Liv Løvaas Skrevet

Den beste legen jeg har hatt. Blid, lytter, forklarer, alt blir tatt på alvor. Veldig flinke de som tar blodprøver og! Vanskelig å komme gjennom til legekontoret på telefon, men det fungerer bra å sende sms.

Lyttende og flink

Lege: Liv Løvaas Skrevet

Virker oppriktig interessert. Er rask og effektiv, men føler likevel jeg blir sett og hørt godt. Veldig fornøyd med henne!

Han vil løse alt self

Lege: Esten Kvello Skrevet

Han er ikke den beste. Riktig å si at han er en av den verste. Byttet han etter 2 møter. Jeg kan ikke forstå hvordan en fastlege prøve å løse alt self. Han er ikke spesialist i alle medicinsk område. Den eneste som jeg angrer på er min 500 kr som jeg brukt for han for forgjeves.

Samlebåndslegen

Lege: Esten Kvello Skrevet

Har aldri fått hjelpen jeg har trengt i konsultasjon hos Kvello. Har vært inne med flere ulike tilstander, og kun en av i alt 6 ganger har jeg fått konkrete råd som har hjulpet! Han søker alltid opp på google, eller ser i håndboken. Den ene gangen spurte jeg spesifikt om behandling, hvorpå Kvello presterer å si at det er ikke er en behandling han har hørt om. Så søker han på google, og ser at, jo, dette er jo den vanligste og mest effektive måten å behandle på! I tillegg føler man seg uønsket på kontoret, han stresser og vil ha deg ut. Forvent ikke å få svar de nærmeste dagene om du prøver å ringe! Elendig lege, som ikke burde jobbet med folk.

Tommel opp!

Lege: Liv Løvaas Skrevet

Liv er en super lege og jeg føler meg tatt seriøst når jeg er der. Hun er kunnskapsrik, og henviser videre om det er behov for det. Føler meg godt ivaretatt. Damene på laboratoriet derimot kan diskuteres... Spesielt en av de. Da jeg ble gravid som 23 åring (planlagt, jeg var gift!) var hun direkte nedlatende angående alderen min, jeg følte at jeg måtte forsvare meg, og hun spurte og grov mye om personlige forhold. De hadde også en student denne dagen (som var kjempeflink), og da presterer denne damen å si "nå må du passe på, slik at blodet ikke spruter til alle kanter igjen!".