Mathesongården Legesenter

Kontakt

Telefonnummer73 87 04 8073 87 04 ...
Olav Tryggvasons gate 14 7011 Trondheim
Vis kart

Tilknyttede personer

Brukernes vurderinger

Om vurderingene
Samlet vurdering
(187)
187 vurderinger
Tilgjengelighet
(147)
147 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(152)
152 vurderinger
Service
(134)
134 vurderinger

Siste vurderinger av behandlere ved Mathesongården Legesenter

Den mest fantastiske legen i Trondheim!

Lege: Torunn Telneset Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Jeg vil si at Torunn er den beste fastlegen jeg har hatt. Hun er en god lytter og samtale parter, hun stiller alltid de rette spørsmålene og jeg føler virkelig hun hjelper meg. Hun stiller alltid opp og jeg føler meg trygg med henne som fastlege.

Veldig bra lege.

Lege: Mona Størseth Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Jeg byttet fastlege pga flytting og valgte Mona som min nye lege. Jeg dro fra min første time med henne med et veldig positivt førsteintrykk. Hun var flink, omsorgsfull og jeg følte hun tok seg god tid med meg. Så jeg må si meg meget fornøyd med min nye lege :-)

Fin fyr!

Lege: John Slettum Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Jeg har hatt Slettum som fastege siden 2001. Jeg er meget fornøyd, han er empatisk, tar seg tid til å lytte og er full av kunnskap og medmenneskelighet. En bedre lege skal man lete lenge etter!

Grei lege, ikke fullt så greie helsesekretærer

Lege: Mona Størseth Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Jeg opplevde Størseth som grei å snakke med, effektiv, men tok seg nok tid. og hun henviste videre til nødvendig behandling ved behov.
Legesekretærene på dette kontoret har jeg derimot vekslende erfaring med. En gang nektet en av de å bytte timen min, hun mente vel at enten er man syk og har ingen andre plikter, eller så rydder man den tiden i kalenderen fire uker fram i tid. Jeg prøvde derfor å endre jobbreisetimeplanen, men da det ikke gikk, viste det seg at timen min alt var avlyst. Ikke at det gjorde noen forskjell siden jeg likevel skulle avbestille, men hvis jeg hadde møtt opp hadde jeg vel blitt sendt ut med nye fire ukers ventetid. Ved neste tilfelle ville legesekretæren i luken nekte meg å ta en enkel rutineblodprøve uten å bestille legetime på forhånd, men ga etter fem minutter diskusjon etter, og sjekket i oversendt journal fra offentlig sykehus at jeg faktisk skulle ta slik prøve, og innså at jeg ikke trengte inn til legen på forhånd. God tidsbruk hadde vært å sjekke journalen først, i stedet for nekte for at pasienten kan ha rett i sitt spørsmål. Tok i tillegg dobbel pris for denne blodprøven ( hun mente kanskje jeg måtte betale for bruk av hennes tid), det oppdaget jeg ved neste rutineprøve, da en av de hyggelige var til stede. Ikke at det egentlig gjorde meg noe å betale de slantene, men lurer på hvem som fikk den ekstra femtilappen. Dette var dråpen som gikk meg til å bytte fastlege, jeg har ikke behov for å bli behandlet dårlig når jeg er syk og oppsøker lege/lab.

Værste fastlege jeg har hatt.

Lege: Mona Størseth Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Første gang jeg fikk time måtte jeg vente i en time. Så viste det seg at de hadde skrevet feil på melding. Var dagen etter jeg hadde time. Da måtte også vente i en time. Da fikk jeg påvist bronkitt for tredje gang. Jeg spurte om det kunne være noe annet, som f.eks lungebetennelse. Da sa hun at det kunne det være. Men ville ikke undersøke det noe nærmere allikevel. Ble ikke bedre, så fikk en ny time uka etterpå 13.50 kom 10 min før. Måtte vente helt til 15.50 før ei sykepleier kom og lurte på om jeg hadde time. Da hadde jeg tilogmed sagt ifra en time tidligere. Det viste seg at hun hadde glemt at jeg hadde time. Fikk en beklagelse og slapp og betale for timen. Sist uke fikk jeg lønning. Viste seg at hun hadde glemt 2 dager på sykemeld. Måtte selvsagt inn til time for å ordne opp i det. Etter at hun satt og indirekte sa at det var min feil at hun ikke tok med de dagene. Da jeg ikke hadde sagt at jeg startet sykefraværet tirsdag og ikke torsdag da jeg fikk time. ( bestilte time onsdag). Og fortalte at jeg ble syk mandagskveld. Etter hun hadde skrevet ferdig tilbakedatering av sykemeld. Kom hun fram med betalingsterminalen. Da sa jeg at jeg ikke ville betale for timen, da hun hadde gjort en feil. Men det hadde hun ikke gjort. Da sa hun at hun ordrett ( jeg gidder ikke og diskutere 136 kroner) og sa at jeg ikke kunne forvente og slippe og betale hver gang jeg var der. Hun ble skikkelig forbanna. Prøvde og prate diskutere normalt med hun. Med det var ikke på tale . Hun ville bare at jeg skulle gå. Sa at jeg syntes det var drøyt og at jeg var misfornøyd med oppførselen hennes og at all den ventetiden jeg hadde hatt for ett par timer. Da sa hun at hun hadde beklaget sist gang og at jeg slapp og betale . Så det var langt på nær synd på meg! Da fikk jeg nok og sa at je kom til og bytte fastlege. Helt greit sa hun. Så jeg sa ha en videre fin dag og gikk.

Les alle vurderingene

Les alle publiserte brukervurderinger på Legelisten.no.

Dette er en Pluss-tjeneste. Kjøp gir full Pluss-tilgang.