Fjerdingby Legesenter

Øvre Rælingsvei 203 2025 Fjerdingby

Siste vurderinger av behandlere ved Fjerdingby Legesenter

Anbefales ikke!

Lege: Erlend Yngve Fagerjord Skrevet

Jeg oppfatter denne legen som usikker, tafatt og uinteressert. Har ingen formening om behandling, kommunikasjon, eller å ta avgjøresler. Virker som det eneste han mestrer er å skrive ut sykmeldinger, da er det pasienten som må bestemme sykmeldingsgrad og periode...

Vil absolutt ikke anbefale denne legen til noen, glad jeg ikke var syk med gravid da jeg måtte gå til han!

erlend er en utrulig forståelsesfull person

Lege: Erlend Yngve Fagerjord Skrevet

Har hadt erlend som lege i over 2 år og han er bare så ok og prate med, hjelpsom og sympatisk, et behagelig vesen rett og slett😃

Mareritt!!!!!!!!

Lege: Jane Gro Edvardsson Skrevet

Etter å ha leverert en skrifltig klage etter å ha lest artikkel på Dine penger og Helfo angående gebyr snudde dette helt og hun ønsket ikke å hjelpe meg uten heller disskutere dette på legetimen min.Jeg fikk ikke hjelp med det jeg trengte og henviste hun til å svare meg skriftlig å heller ta å hjelpe meg med det jeg kom for.Hun snakket nedlatende og jeg fikk ikke svar på hvorfor jeg ikke fått prøvesvar som hun lovet.Hun er spiss og jeg byttet lege med en gang jeg kom hjem!!!!!!

En lege som husker hvem du er

Lege: Jane Gro Edvardsson Skrevet

Jeg har gått til Jane siden jeg var liten jente, og blitt fulgt godt opp. Hun er personlig på en profesjonell måte, og ser deg for den du er. Hun husker ting om deg, og er ikke redd for å være litt streng hvis hun må. Hun er alltid blid og hyggelig og forståelsesfull, og både min mor og jeg er veldig fornøyde. Min mor sier til og med at jeg ikke får lov til å bytte lege selv om jeg har flyttet til Oslo...

Anbefaler Jane Gro Edvardsson til alle som trenger lege i Rælingen. Blir synd den dagen jeg faktisk bytter, for kan ikke se for meg noen bedre.

Dyktig og empatisk lege

Lege: Jane Gro Edvardsson Skrevet

Jeg har gått til Edvardsson i lengre tid, og er meget fornøyd. Hun er empatisk og kunnskapsrik. Føler meg tatt på alvor og godt ivaretatt. Kan muligens virke som at hun har litt dårlig tid iblant, men der er jo mulig at hun faktisk har det.