Senjalegen avd. Finnsnes legekontor

Helsesenterveien 32 9300 Finnsnes

Siste vurderinger av behandlere ved Senjalegen avd. Finnsnes legekontor

Rett person i rett yrke

Lege: Anneli Catharina Pedersen Skrevet

Anneli er en kjempegod lege som bestandig tar seg god tid og lytter til pasientens behov! Kunne ikke vært mer fornøyd med fastlege. Kunnskapsrik og hyggelig som dagen er lang.

Kjempeflink

Lege: Isabelle Annie Bernadette Filippi Skrevet

Veldig flink til og følge opp, og uten tvil en lege som gjør sitt beste,men må dessverre si at det er en del ting som også er minus..

Veldig dyktig lege

Lege: Anneli Catharina Pedersen Skrevet

Har hatt Anneli som fastlege i et par år nå og er utrolig fornøyd. Hun tar meg alltid seriøst når jeg er der, lytter til det jeg har å si, viser forståelse og henviser meg videre når det trengs. Har flyttet bort for å studere, men velger likevel å reise hjem de gangene jeg trenger legetime fordi jeg er så fornøyd med henne. Virkelig til å anbefale.

Bare rot

Lege: Pauline Blix Skrevet

Har aldri møtt henne da hun var i permisjon da jeg fikk henne som fastlege.så dette gjelder hennes vikar [navn fjernet av moderator].. skulle ha vert sendt i rønken med magen og en kul jeg hadde i brystet. Han henvist meg til en privatklinikk noe jeg slett ikke ønsket, så klarte han og få sendt meg i ultralyd i steden for i rønken med det resutat at de sendte meg hjem med følgende svar ! du må få en ny henvisning og bli sendt i rønken for dette kan vi ikke se i en ultralyd. jeg er mildt sagt forbannet og svært skuffet etter og ha kastet borten hel dag og penger på ingenting pluss en måned venting før jeg fikk time. så er jeg syk i tillegg med store smerter. dette ønsker jeg ikke min verste fiende

Meget god lege

Lege: Pauline Blix Skrevet

Jeg fikk Polina Blix som fastlege - og hun er uten tvil den beste fastlegen jeg har hatt.
Selv om de har begrenset tid - så føler man at hun tar seg tid. Hun lytter og er interessert i å bli kjent med pasienten. Hun er grundig faglig - i tillegg er hun en meget hyggelig person. Diverse ting som burde blitt oppdaget av tidligere fastleger fant hun ut av med å ta flere prøver og derpå henvisninger.
Håper bare at hun blir ved dette legesentret - bedre fastlege kan man ikke få.