Sentrum Legekontor -Tromsø

Killengreensgate 7 9008 Tromsø

Siste vurderinger av behandlere ved Sentrum Legekontor -Tromsø

Faglig dyktig og behagelig personlighet

Lege: Kirsti Eliassen Skrevet

Jeg er en pasient med kronisk sykdom som er relativt mye innom helsevesenet. Jeg oppfatter denne legen som grundig, rolig og effektiv. Hun bruker den tiden som trengs til konsultasjonen, og hun er flink til å henvise videre til spesialist dersom det er nødvendig.

Heldig er den som får han til fastlege!

Lege: Per Christian Gundersen Skrevet

Forståelsesfull. Tar dine problemer på alvor. Du føler at du er i trygge hender.

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Per Christian Gundersen Skrevet

Positiv, tillitsfull, forståelsesfull og veldig løsningsorientert. Fantastisk for både voksne og barn. Perfekt familielege som ser sammenhengen.

Fantastisk fastleg

Lege: Per Christian Gundersen Skrevet

Han er en flink, interessert og empastisk lege som jeg bare kan anbefale på det varmeste, Har aldri hatt bedre fastlege.

God lege

Lege: Kirsti Eliassen Skrevet

Kirsti er en god fastlege, men føler av og til at pasientkommunikasjonen kan være vanskelig. Ved telefonkontakt får man som oftest korte svar som ikke svarer på spørsmålene, og man føler at legen ikke er av interesse for å diskutere situasjonen og vil bli fortest mulig ferdig. Har hatt henne i mange år og er generelt fornøyd, men som sagt, kunne vært bedre på telefonisk kontakt.

Til tross for en noe av og til fraværende holdning er hun dyktig og gjør jobben sin godt. Hun gir gode råd og forslag til tiltak. Er det noe som krever behandling ordner hun alt kjapt og effektivt!

Anbefales!