Trekanten legesenter

Vågsbygd Ringvei 100B 4621 Kristiansand S

Siste vurderinger av behandlere ved Trekanten legesenter

Veldig fornøyd

Lege: Miriam Stensrød Skrevet

Jeg er godt fornøyd med henne. Fint å ha en lege som har empati og tar mine plager alvorlig. Blir sendt til videre utredning når det er nødvendig.Det er det viktigste for meg . Dessuten er hun hyggelig ,og jeg har ikke merket store forsinkelser eller hatt vikar, de gangene jeg har hatt time. God lege😊

Lite empati, kan lite

Lege: Anders Øgrey Brandsdal Skrevet

Jeg sa at det ofte tar tre timer før jeg får sove, men det sa han at var normalt. Jeg har gått helse, og til og med jeg vet at det er absolutt ikke normalt. Han har full legeutdannelse derimot. 10-30 minutter er hva som er normalt, ikke tre timer. Det var flere ganger at jeg kom med noe som plaget meg, også sa han at det var normalt. Jeg gikk bare inn, snakket i 1-2 minutter, gikk ut og betalte regning. Virket som han brydde seg veldig lite om meg, at han heller ville bli ferdig så fort som mulig. Det blir spesielt tullete når pasienten kan mer om helse enn legen. Styr unna, sier jeg.

Rude. and no compassion.

Lege: Anders Øgrey Brandsdal Skrevet

the doctor and the people that works on his clinic, are rude. no compassion and empathy. why work in health service if they are don’t feel like serve sick people with care?

Lytter ikke for så å haste deg videre

Lege: Anders Øgrey Brandsdal Skrevet

Virker veldig uinteressert og usympatisk.
Dette virker som en person som kanskje ikke helt burde jobbe med sårbare mennesker.
Jeg byttet lege i gråt på venterommet etter jeg ble hastet ut uten noe mer forståelse på problemet jeg gikk dit for.

Etter jeg byttet lege føler jeg nå at jeg blir møtt med forståelse og respekt.

Tillitsvekkende og utrolig empatisk!

Lege: Luiz Gustavo Revollo Saucedo Skrevet

Har hatt Han som lege nå i 2 år og kunne ikke hatt en bedre lege!
Med kronisk sykdomsforløp som må følges opp med diverse spesialister, er han alltid rask og effektiv med henvisninger. Han lytter, er løsningsorientert og jeg føler virkelig at han genuint bryr seg om meg.
Stort sett på tiden, og likevel tar han seg den tiden jeg trenger.
Kan anbefales på det varmeste!