Storoklinikken

Vitaminveien 7-9 4 Etg, Storosenteret 0485 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Storoklinikken

Nøye og dyktig lege!

Lege: Gunhild Hanssen Skrevet

Nøye og dyktig lege som tar problemene mine på alvor! Inkluderer meg i avgjørelser og henviser videre hvis nødvendig.

Ikke å anbefale

Lege: Anders Bye Skrevet

Mye erfaring. Men, møter deg ikke på det personlige plan. Også observert han behandle andre ansatte på en dårlig måte.

Imøtekommende og flink

Lege: Anders Bye Skrevet

Jeg har de siste 6 årene gått til Anders, og oppfatter han som ekstremt dyktig både faglig og ikke minst sosialt.
Lytter til pasienten og er flink på å følge opp. Vært en trygghet å ha under mitt første svangerskap.

Tilbake til en lege jeg kan stole på

Lege: Dan Michael Nørager Andersen Skrevet

Dan Nørager har vært min lege i mange år, og det var vemodig å bytte til en annen da jeg flyttet ut av Oslo. Storoklinikken har til tider vært litt problematisk å få kontakt med og service fra, men i senere tid har de rettet opp dette ved å ha andre leger til å betjene kunder til fraværende lege. Legesenteret jeg byttet til hadde ingen kapasitet da min nye fastlege var fraværende i halvannen måned. Dermed måtte jeg bruke Volvat ved to anledninger bare for å fornye faste medisiner. Nå har jeg byttet tilbake til Dan Nørager, selv om det betyr å reise fra Holmestrand til Oslo.

Direkte og dyktig

Lege: Gunhild Hanssen Skrevet

Gunhild er kanskje ikke alles kopp med te, men for meg passer hun perfekt. Hun snakker direkte og legger ingenting mellom.
Hun har hjulpet meg gjennom et sensitivt problem fra min side, og taklet meg og mine følelser på en meget god måte. Hun er ikke legen som trøster meg når jeg sitter på legekontoret og griner, men tar meg på alvor og er rask med å henvise videre når det er nødvendig. Hun følger meg opp og det er tydelig at hun virkelig bryr seg, hun bare viser det ikke på samme måte som alle andre.