Storoklinikken

Vitaminveien 7-9 4 Etg, Storosenteret 0485 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Storoklinikken

Bytt lege ASAP

Lege: Gunhild Hanssen Skrevet

Har hatt time hos henne 3 ganger, ikke fordi jeg har vært syk tre ganger, men fordi det er ekstremt ubehagelig å dra dit. Har aldri møtt et så lite empatisk menneske, hun ser ikke på deg og høres skikkelig frekk ut når hun snakker.
Siste gang jeg dro dit ringte jeg fordi jeg mistenkte en urinveisinfeksjon. Sekretæren sa jeg kunne levere urinprøven min samme dagen, da jeg gjorde det så ba de meg om å vente fordi Gunnhild hadde en ledig time og jeg kunne prate med henne siden prøven ble negativ. Det første hun sa da jeg gikk inn i rommet var: neste gang bestiller du vanlig time, ikke kom og bank på døra igjen.
Har foretrukket å dra til en helsestasjon når det gjelder seksuell helse for jeg føler meg dømt hos henne.
Føler meg alltid dum når jeg drar dit, har endelig byttet fastlege.

Dyktig

Lege: Gunhild Hanssen Skrevet

Kun vært hos Gunhild for celleprøve av livmoren før jeg måtte bytte pga flytting. Men synes hun virker som en lege som vet hva hun gjør. Hun forklarer også alt på en kort og enkel måte så slipper å spørre så mye. Føler jeg ble godt ivaretatt.

Super fornøyd!

Lege: Anders Bye Skrevet

Syns Anders er en super lege og blir godt ivaretatt. Jeg er meget fornøyd og har hatt han som fastlege siden 2018. Må nok si jeg er uenig i de negative kommentarene og kjenner meg ikke igjen.

Trygg, empatisk, effektiv

Lege: Sissel Bergflødt Lahna Skrevet

Føler meg veldig godt i varetatt. Hun ser meg og strekker seg alltid litt lengre. Effektiv, og ikke redd for å prøve ting for at jeg skal få det bedre.
Er dessverre som regel forsinket, men det er fordi hun ser pasienten, så det er helt ok.

dårlig tid, lite kunnskap om psykisk helse, gamle skole

Lege: Dan Michael Nørager Andersen Skrevet

Jeg hadde han som lege i 5 år. Han har alltid dårlig tid, man kan nevne et problem om gangen og han ser ikke helheten. Jeg følte at det var jeg som stilte diagnosen. Lite kunnskap om psykisk helse. Siste gang jeg var hos ham, ba jeg ham å sende meg til psykolog siden jeg trengte å snakke med noen. Svaret jeg fikk fra ham var at jeg kunne prøve å ta noen medisiner i stedet for. Samme dag byttet jeg fastlege.