Bogerud Legesenter

Stallerudveien 97 0693 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Bogerud Legesenter

Veldig sympatisk lege, litt gjerrig på henvisninger videre

Lege: Svein Slagsvold Skrevet

Jeg brukte ham i flere år og var stort sett veldig fornøyd. Han er hyggelig og medfølende, og virker interessert i pasientene.

Jeg sluttet pga jeg følte jeg måtte mase for å få en nødvendig henvisning videre, og tenkte jeg ville få meg en lege som var litt mindre gjerrig på statens vegne :-)

Jeg vil forsåvidt anbefale ham allikevel - han er både flink og hyggelig!

Grei der og da, men du må følge opp selv når du hr noe langvarig

Lege: Kari-Anne Haug Skrevet

Jeg synes hun har vært grei når jeg har vært der, og hun henviser videre når det er noe. Men hun følger dårlig opp når henvisningen er sendt, du må selv purre på og følge opp, ellers blir du glemt. Du må stå på selv hvis du har noe langvarig som må følges opp over tid.

Ble ikke trodd

Lege: Kari-Anne Haug Skrevet

Var hos denne legen da jeg gikk på ungdomsskolen, slet med angst og turte ikke gå på skolen på flere måneder.
Fikk beskjed at jeg måtte skjerpe meg fordi det er skoleplikt.
Ingen medfølelse eller forståelse. Fikk heller ingen råd eller forslag til hjelp.
Fikk beskjed at det heller ikke var vits å søke meg inn for å få psykolog, for det ville jeg visstnok ikke få uansett.

En fantastisk lege

Lege: Svein Slagsvold Skrevet

Dr. Slagsvold har empati, tar pasienten på alvor, lytter, gir deg sin fulle oppmerksomhet og har alltid tid. Han husker deg og hvilke problemer du har hatt tidligere. En meget god lege som mange burde lære av. Jeg håper på å ha denne legen som min fastlege i mange, mange år til.

Bedre lege finnes ikke

Lege: Svein Slagsvold Skrevet

Er kjempeglad for at jeg har Slagsvold som fastlege. Varm, sympatisk og lyttende. Står på for pasienene