Bogerud Legesenter

Stallerudveien 97 0693 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Bogerud Legesenter

Ikke tatt på alvor

Lege: Kari-Anne Haug Skrevet

Jeg har hatt denne legen som fastlege en stund nå, men heldigvis ikke vært der så ofte. Dette er også på grunn av at jeg ikke føler meg tatt på alvor.
Jeg har mistet ganske mange i nær familie, og derfor er det veldig viktig for meg å føle at jeg blir tatt på alvor når jeg går til legen med et problem. Det føler jeg slett ikke med denne legen, og ved flere anledninger hvor jeg har forsøkt å åpne meg og snakke om ting som jeg synes er vanskelig å snakke om, så har hun virket svært flåsete, og avfeiet meg uten videre, og uten å undersøke meg ordentlig.
Det virker heller ikke som om hun og resepsjonistene kommuniserer spesielt godt med hverandre. Dette "fantastiske" nettstedet deres som skryter av at man kan bestille både time og resept per internett fungerer svært dårlig! Jeg har tidligere forsøkt å fornye en resept på denne måten, men jeg fikk aldri noe svar før det var gått mange, mange uker. Regning fikk jeg derimot på en legetime som jeg aldri har hatt eller bestilt.
Synes også det er vanskelig å komme i kontakt med dette legesenteret. De har kun telefontid, eller postadresse og man kan ikke få snakke med legen direkte. Det går heller ikke an å sende mail til legekontoret, enda vi lever i 2012, og ikke i steinaldern lenger!

sånn skal fastleger være!

Lege: Svein Slagsvold Skrevet

Jeg har hatt Svein Slagsvold som fastlege i noen år nå, og blir nok i mange år til.
Slagsvold er omtenksom, faglig dyktig, flink til å henvise videre, lytter til pasienten, og generelt få deg som pasient til å føle at du blir tatt vare på, og får løst problemene du kommer med.
skulle selvsagt ønsket at det var noe letter å komme inn til legen, når man har kroniske lidelser, men om litt ventetid er prisen å betale for å ha en så dyktig og omsorgsfull fastlege, så gjør jeg det med glede!

Håper Slagsvold fortsetter som lege i mange år til.

Tar ikke pasientene på alvor

Lege: Kari-Anne Haug Skrevet

Var hos kari-Anne ved en anledning, men byttet lege etterpå. hun tar ikke pasientene på alvor. jeg var der i forbindelse med at jeg hadde det tøft på jobben og trengte råd. Slet mye psykisk på grunn av dette. Både søvnproblemer, sosial angst og dårlig appetitt. hun ga meg ingen konkrete råd og behandlet meg som jeg bare ville tyne systemet og få trygd. Null empati

Beste legen eg har hatt

Lege: Svein Slagsvold Skrevet

Lytter og tar seg tid, alltid oppdatert. Anbefales på det varmaste.

En lege jeg håper jobber i MANGE år til

Lege: Svein Slagsvold Skrevet

En lege som tar deg på alvor, er flink på pasientkommunikasjon, og er faglig dyktig. Du føler deg trygg og ivaretatt. En lege som ikke stirrer inn i pc-skjermen mens du er der, men som tar seg tid og lytter til deg.