Frogner Helsesenter

Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Frogner Helsesenter

Klok, trygg og kunnskapsrik

Lege: Kjell-Olav Borén Svendsen Skrevet

En fantastisk lege! Har alltid god tid, er grundig og mye erfaring. Henviser når det trengs og lytter alltid.

Anbefaler ikke

Lege: Terje Grøttum Skrevet

Er ikke interesert å høre på hva jeg forteller.
Dårlig kommunikasjon, lege svarer ikke på spørsmålene. Unsylder deg at han har dårlig tid, uten å tilby ny time i forsvarlig tid. Lang ventetid til resepsjon tar telefon. Etter min erfaring anbefaler ikke.

Nesten utilgjengelig lege - lang ventetid for behandling

Lege: Atle Klovning Skrevet

Legen er kunnskapsrik og imøtekommende, men viser ingen forståelse for at besøk av privat praksis må til, når ventetiden er ukesvis og sentralbordet tar sjelden telefonen. E-konsultasjon er heller ikke mulig. Har opplevd arroganse, men også evnen til å hjelpe. Har du en litt mer komplisert sak som kan innebære operasjon, går det uker. Jeg kan bare uttale meg ut ifra min erfaring, men her er det forbedrings potensiale i stor grad. Har du små helseproblemer, er nok dette en god lege. Men her ble det fastlegebytte raskt for min del.

Håpløs

Lege: Atle Klovning Skrevet

Ikke mulig å få tak i, lover han skal sende lege erklæringer til NAV men gjør det ikke. NAV får heller ikke tak i han. Vanskelig å få time, ventet 1 mnd på timen, så ble den avlyst. Neste time er 1 mnd ventetid igjen. Har flere ganger måttet bruke dr. Drop in ved akutte ting.

Dyktig lege

Lege: Saimah Ahmad Skrevet

Veldig flink lege, valgte å beholde henne selv etter flytting og etter at hun kun jobber 2 dager i uken. Vikarene er også flinke (Guro og Sana).

Hun lytter og gir gode råd. Har alltid fått henvisning når jeg har en antagelse om hva sykdommen kan være.

Veldig behagelig måte å snakke på og tar symptomene seriøse.