Frogner Helsesenter

Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Frogner Helsesenter

Empatisk og kunnskapsrik

Lege: Atle Klovning Skrevet

Atle er alltid vennlig og imøtekommende. Da jeg for noen år tilbake hadde en krise, opplevde jeg stor støtte og god oppfølging.
Likevel, når krisen avtar og "vanlige" mer kjedelig sykdommer blir normalsituasjonen, forsvinner man litt som pasient; oppfølgingen (som jeg også trenger for disse sykdommene) blir så som så. På et år har jeg prøvd å få time hos Atle, men han har aldri tid, jeg settes bestandig over til andre på senteret.
Er litt i tvil om hva jeg skal gjøre fremover.
Som sakt, Atle er fin han, men tilgjengeligheten er det verre med.

Aldri tid

Lege: Atle Klovning Skrevet

Snill og hjelpsom lege. Slaar meg som kunnskapsrik. MEN det hjelper ikke naar det ikke er mulig aa faa time, og ikke mulig aa kommunisere med han paa noen som helst maate. Ikke en gang mulig aa legge igjen en beskjed eller stille et spoersmaal paa mail. Dette har antakelig ogsaa mye med resepsjonen aa gjoere som ikke er interessert i aa yte service, samt at alle systemer de har er tungvindte og gammeldagse og pasientfientlige

Duktig men stressad

Lege: Saimah Ahmad Skrevet

I utgångspunkt en kompetent läkare som försöker vara trevlig. Kvaliteten på hennes konsultationer blir dock ganska så låga då hon som oftast är så enormt stressad. Ibland är hon så stressad att hon småskakar och man märker att hon anstränger sig för att hålla sig koncentrerad då hon stressar upp sig själv för att bli färdig med konsultationen i tid. Det gör att man känner sig till besvär istället för att känna att man är i trygga händer.

Mycket trevliga damer i receptionen och andra kompetenta och inte stressade läkare på helsesentret.

Har aldri tid = minimum 1 måneds ventetid!

Lege: Atle Klovning Skrevet

Styr unna denne legen med mindre du planlegger i god tid å bli syk. Det er noe fundamentalt galt når det ikke stilles krav til ventetid.

En fantatisk lege

Lege: Atle Klovning Skrevet

Atle er en flott fastlege. Han er rolig, hjelpsom og meget kunnskapsrik. Han er flink med barn og har stor kunnskap rundt svangerskap, fødsel- og tiden etterpå der en god lege er alpha-omega. Han er tidvis MEGET mye å gjøre, men noe lang vente tid... Det er minuset.