Frogner Helsesenter

Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Frogner Helsesenter

Verste legen jeg har vært hos.

Lege: Olav Rønningen Wangensteen Skrevet

Min familie hadde Wangensteen som lege i flere år, dro til han kanskje 2-3 ganger som barn. Dro dit selv, alene etter å ha flyttet ut av foreldrene mine sitt hus og bestemte meg til å dra til samme fastlege. Jeg er ekstremt provosert og skuffet over denne legen. Denne personen har total mangel for empati. Om du har psykiske vanskeligheter, så anbefaler jeg ikke denne legen. Han spurte spørsmål som ikke er aksepterende å spørre, f.eks om hvorfor du har psykolog. Han klarer ikke å lese kroppspråk og ser ut til å like å sette pasientene hans i en veldig ukomfortabel sinnstilling. Han truer også med å sende beskymringsmelding til barnevernet eller psykiatrisk avdeling om du ikke møter opp til en time han tvinger deg til å dra til for en "check up". Misliker sterkt denne mannen.

Prima fastlege

Lege: Atle Klovning Skrevet

Klovning er en stø og rolig fastlege som har tatt hånd om meg på beste måte. Personlig og profesjonell med fin sans for humor!

Kjempe lege.

Lege: Kjell-Olav Borén Svendsen Skrevet

Tar deg virkelig på alvor og følger opp på alle områder. Har hatt han som fastlege i flerer tiår og kjenner han godt som min lege.
At vi må til tider vente, tviler jeg på at han legger seg litt nedpå men tar seg virkelig tid til pasientene. De som er misfornøyd kan jo finne seg en annen lege å se hvor fornøyd de blir med han/henne…..

Saimah Ahmad

Lege: Saimah Ahmad Skrevet

Gått til Saind som er min fast lege siden hun startet. Aldri hatt en bedre lege, hun er alt en lege ska være og enda mer. Blitt så gla i henne. Hun bryr sg om panientene. Takk for all hjelp:)
Eneste STORE minus er at det nesten er umulig å komme gjennom på telefon, kan fort vente over 20 min på å få svar, litt kjedelig .
Eller super damer i resepsjon, smiler o høflig :)

Very good doctor

Lege: Olav Rønningen Wangensteen Skrevet

Speaks god english, is sympathetic and very professional both for my husband and our little son. It is also easy to book time. He will send you to further research if necessary.