Frogner Helsesenter

Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Frogner Helsesenter

Saimah Ahmad

Lege: Saimah Ahmad Skrevet

Gått til Saind som er min fast lege siden hun startet. Aldri hatt en bedre lege, hun er alt en lege ska være og enda mer. Blitt så gla i henne. Hun bryr sg om panientene. Takk for all hjelp:)
Eneste STORE minus er at det nesten er umulig å komme gjennom på telefon, kan fort vente over 20 min på å få svar, litt kjedelig .
Eller super damer i resepsjon, smiler o høflig :)

Very good doctor

Lege: Olav Rønningen Wangensteen Skrevet

Speaks god english, is sympathetic and very professional both for my husband and our little son. It is also easy to book time. He will send you to further research if necessary.

Veldig dyktig og hyggelig, men mye forsinket

Lege: Eivind Kamøy Skrevet

Er veldig fornøyd med Kamøy som fastlege!

Han tar meg på alvor, lytter, og henviser om nødvendig. Svært hyggelig og imøtekommende.

Det eneste jeg har å utsette, er at han har vært veldig forsinket alle de fire gangene jeg har vært hos ham, alt fra 20 til 40 minutter. (Og at jeg så ham stå å snakke med en pasient i gangen i 10 minutter, den gangen timen min ble 40 minutter forsinket. Ganske frustrerende.)

Likevel er jeg totalt sett godt fornøyd!

Forståelsefull og omtenksom fastlege

Lege: Eivind Kamøy Skrevet

Eivind tar seg tid til deg som pasient. Han lytter og forstår. Han følger deg bra opp og ringer deg for oppfølging. Han er hyggelig og omtenksom. Jeg har hatt ham som fastlege, etter at min forrige sluttet. Men overgangen har gått helt knirkefritt. Jeg anbefaler ham på det varmeste.

Den beste legen jeg har gått til

Lege: Eivind Kamøy Skrevet

Kamøy er utrolig hyggelig, og man blir tatt på alvor. Han er grundig, og veldig flink til å forklare rundt det man lurer på. Vil aldri bytte fastlege! Supert at man kan sende mail for legetime, synes de er ganske raske med tilbakemelding.