Frogner Helsesenter

Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Frogner Helsesenter

Aldri mulig a fa time

Lege: Atle Klovning Skrevet

Forsavidt grei lege, men umulig aa fa time. Jeg og mine tre barn har hatt han i mere enn 5 aar, men ender alltid opp paa Volvat eller tilsvarende. Halvparten av de faa gangene vi har kommet til har det vaert hos vikar. Anbefales ikke.

Godt menneske og god lege!

Lege: Kjell-Olav Borén Svendsen Skrevet

Flink, humørfull, umiddelbar og effektiv. Bytter nå fastlege pga. flytting, og dermed blir det en mulig åpning for en annen heldig Oslo-boer! :)

Arrogansens høyborg

Lege: Kjell-Olav Borén Svendsen Skrevet

Istemmer alle vurderinger som nevner forsinkelser, da han uten unntak er minimum en halvtime forsinket, og gjerne mye lengre. Tar seg imidlertid god tid med pasientene. Dette hjelper likevel lite, da Dr. Svendsen er arrogant på en måte som bør være uforenlig med å jobbe i helsevesenet. Min tilstand viste seg etterhvert å være mer komplisert enn gjennomsnittet, men Svendsen åpnet aldri for at så kunne være tilfelle, selv når spesialister vurderte det dithen. Anser seg selv som allvitende, og går ikke av veien for å snakke stygt om kolleger som representerer andre syn enn hans eget.

Er forøvrig veldig opptatt av å snakke om seg selv og sin sykehistorikk.

Dyktig og observant lege

Lege: Olav Rønningen Wangensteen Skrevet

Var inne til akutt hjelp for min astma. Etter å rakst ha avklart situasjonen og satt i gang med behandling, oppdaget han under samme sesjon en stygg føflekk på ryggen min.

På eget initiativ skrev han ut umiddelbar revisjon til spesialist for føflekken. Spesialisten diagnostiserte denne til å være malignet melonoma (føflekkkreft). Da denne ble tatt tidlig (jeg er ikke veldig ofte til lege) reddet han kanskje livet mitt (uansett sparte meg for mye lidelse).

Han er etter mitt skjønn effektiv, lyttende og lite snikk-snakk (effektiv). Anbefaler ham på det varmeste!

fantastisk omsorgsfull fastlege

Lege: Kjell-Olav Borén Svendsen Skrevet

Kjell Olav virklig gir deg følelsen av at DU er viktig da du er på besøk. han tar seg god tid til å gå igjennom alle plager. Er ikke redd for å henvise til eksperter