Frogner Helsesenter

Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Frogner Helsesenter

Svikter når det virkelig gjelder....

Lege: Atle Klovning Skrevet

Har hatt Dr. Atle Klovning som fastlege i ca. 3-4 år. Han har vært på tid og helt grei å ha med å gjøre dersom det gjelder en resept eller en henvendelse.

For en stund tilbake opplevde jeg noe traumatisk som gjorde at jeg trengte henvisning, profesjonell hjelp. Da fikk jeg virkelig se hvilken lege dette egentlig er. Jeg var ikke ute etter sykemelding, men henvisning videre til profesjonell behandling.

Mangel på oppfølgingen jeg fikk konstaterer bare at dette er en lege som er mer opptatt av å drive "butikk", undervise på universitet og definitivt har glemt lege-eden sin....

Jeg skriver aldri anmeldelser på noe forum, men vil advare andre på det sterkeste og bruke denne legen dersom det ikke gjelder enkle hendelser...

En lege som ser deg!

Lege: Kjell-Olav Borén Svendsen Skrevet

Ser at mange skriver her at han ofte er forsinket, og det er sant. Men grunnen til at han er forsinket er jo at han tar pasientene sine på alvor. Han er en av de få leger som ser deg i øynene og virkelig mener det når han sier "hvordan har du det?".
Jeg tenker når jeg skal til legen at da forventer jeg at det tar lang tid med venting. Men jeg VET også at mine problemer, tanker, symptomer vil bli tatt på alvor når jeg kommer inn, og det er jammen ikke noe jeg kan si om alle leger.
Uten tvil beste legen jeg har hatt noen gang!

Den beste!

Lege: Atle Klovning Skrevet

Dr. Atle Klovning er verdens beste fastlege. Han lytter på pasienten sin, og tar seg nødvendig tid til å undersøke og ta prøver. Jeg hadde en annen fastlege før, som var hans rake motsetning. Jeg ble derfor positivt overrasket over at det fantes en lege som var så dyktig og empatisk som han.

Kommer til å savne henne

Lege: Saimah Ahmad Skrevet

Jeg opplever Saimah som en profesjonell lege og et sympatisk menneske. Jeg har hatt gode erfaringer med henne de gangene jeg har trengt hennes hjelp. Jeg er nødt til å bytte lege pga flytting men frykter at det kan bli vanskelig å treffe på en som jeg liker like godt som henne.
Legekontoret har ofte litt lang ventetid på telefon og har aldri fått nettbestillingssystemet deres til å funke (manglende svar og hjelp fra sekretærene tross flere forsøk). Men det endrer ikke synet mitt på Saimah som lege. Hun er både flink og hyggelig.

Sympatisk lege

Lege: Kjell-Olav Borén Svendsen Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med han som lege. Han er empatisk, hyggelig og hører på pasienten. Min erfaring er at han også får fortgang i ting hvis man kommer med noe spesielt. Er nok sant som de fleste skriver at han er som regel forsinket- men når man har kommet inn så glemmer man det med en gang. Anbefaling: bestill tilme på morgenen!