Frogner Helsesenter

Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Frogner Helsesenter

Utilgjengelig

Lege: Atle Klovning Skrevet

Har tidligere vært til konsultasjon og Klovning er en meget behagelig person, men: Det er så og si umulig å få tak i ham!!! Å reservere time på nett går ikke da detstort sett aldri er ledig time mindre enn en måned fram i tid. Når man forsøker å ringe legekontoret kommer man ikke gjennom. Idet dette skrives har jeg ventet i 15 minutter på å komme til sentralbordet.

Når jeg har vært til konsultasjon er han svært profesjonell. Lyttende og ser deg i øynene.

Arrogant og usympatisk

Lege: Olav Rønningen Wangensteen Skrevet

Mangler empati med pasienten, noe som må være en vesentlig egenskap for en allmennlege. Mine sykdomssymptomer ble avvist og undervudert. Og jeg ba hverken om medisiner eller sykemelding. Måtte insistere på røntgen ved andre besøk etter blank avvising på første, fikk riktignok beklagelse da den viste at ikke alt var i orden likevel... Svarer flåsete på seriøse seriøse spørsmål. Føflekker som vokser og klør trenger ikke oppfølging eller behandling...
Bad om å få en "helsjekk" men det var det ikke noe som het. Han spurte helt ut av det blå, om denne sjekken også skulle omfatte alkoho! Håper han bare hadde en dårlig dag , men opplevde denne legen som ganske respektløs everfor meg som pasient. Har selvsagt byttet.

Svært hyggelig og imøtekommende

Lege: Saimah Ahmad Skrevet

Viser stor omsorg, lytter til hva jeg kommer for og er innstilt på følge opp dersom min tilstand ikke bedres. Høflig og imøtekommende. Faglig dyktig og opptatt av å gi god behandling.

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Saimah Ahmad Skrevet

Hun har evnen til å lytte, hun er forståelsesfull, har mye kunnskap, og finner alltid ut ´diagnosen´raskt. Hun bryr seg virkelig om pasientene, og er god på oppfølging.
Etter en vanskelig time da jeg var veldig syk, ringte hun noen dager etterpå for å høre hvordan det hadde utviklet seg.
Jeg byttet fastlege til Saimah etter en anbefalning fra en bekjent, og jeg har nå ´vervet´ tre andre som er like fornøyde.
Tidligere har jeg alltid vært nervøs før et legebesøk, men nå føler jeg at jeg kan slappe av før ejg drar til legen. Hun bruker god tid, og jeg føler ikke at hun stresser for å få timen ferdig.

hyggelig men altfor mye forsinkelse.

Lege: Kjell-Olav Borén Svendsen Skrevet

Alltid forsinket (opptil 2 timer). Hadde han tatt data kurs for å lære seg å taste hadde han ikke vært så forsinket. Ellers er han en hyggelig lege.