Frogner Helsesenter

Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Frogner Helsesenter

Fantastisk!

Lege: Atle Klovning Skrevet

En fantastisk lege! Han lytter, kommer med gode råd, følger opp, oppfyller dine ønsker mtp. behandling osv. Meget rolig person, ser deg i øynene (mange har en tendens til å fokusere på skjermen), tar seg god tid, er støttende, har humor og er alltid blid. Jeg har flyttet til en annen del av landet, men kommer ikke til å bytte fastlege.

Veldig flink lege! Noe tilgjengelig.

Lege: Saimah Ahmad Skrevet

Jeg har hatt Saimah som min fastlege i 2 1/2 år og hun hun er veldig flink. Jeg syns hun er profesjonell og forståelsesfull. Hun er dog veldig utilgjengelig på kort tid.

misførnoyd for ham

Lege: Olav Rønningen Wangensteen Skrevet

Jeg tror at han ikke har nok erfaring for pasienter. Avhengig av hans humøret på den dagen kunne han være ikke snill.

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Saimah Ahmad Skrevet

Veldig forståelses full, hører og hjelper deg med problemet. Tar seg tid og finner ut av hva som er galt på kort tid, slik at man slipper å komme tilbake.

Veldig fornøyd med valget

Lege: Saimah Ahmad Skrevet

Jeg har hatt Ahmad som fastlege i over et år og besøkt henne tre ganger. Har hver gang blitt tatt godt imot. Hun er flink til å lytte, stiller gode spørsmål og jeg opplever at hun ikke stresser med å bli raskt ferdig med timen. Sympatisk dame som varmt anbefales.