Frogner Helsesenter

Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Frogner Helsesenter

Dette er den fastlegen jeg er mest fornøyd med av alle jeg har hatt

Lege: Atle Klovning Skrevet

Atle Klovning er tålmodig, og kan fikse det meste. Jeg har problemer med å snakke med fremmede på telefon; Atle kontakter spesialistene jeg henvises til, slik at DE kontakter meg, jeg slipper å ringe dem. Jeg trenger av og til lengre tid under konsultasjonene fordi problemene jeg har er sammensatte - når jeg sier fra om det gir Atle meg time sist på dagen slik at han har tid til å høre på meg og gi meg råd. Han vet hvordan han skal kommunisere med andre relevante instanser (spesialister, NAV osv.), og det har gjort at jeg har fått lettere for å kommunisere med dem også. Jeg har hele tiden følt at Atle stoler på meg i forhold til det jeg forteller om helseproblemene mine, og det har gitt meg bedre selvtillitt, og gjør det lettere for meg å forklare både ham og andre hvordan jeg har det. Jeg vet ikke hvordan det er å komme fram på telefon til legekontoret, fordi jeg vanligvis går dit og bestiller time i resepsjonen, eller velger en ledig time på nettløsningen deres, men det har alltid fungert bra for meg.

Beregn god tid

Lege: Kjell-Olav Borén Svendsen Skrevet

Konstant forsinket. Har hatt time slik at jeg er hans andre pasient for dagen, og allerede da er han 20-30 minutter forsinket. Det baller på seg utover dagen, og jeg har opplevd å vente både en og to timer på å komme inn. Ganske irriterende når du egentlig burde vært på jobb.

Er ventetiden som trekker ned. Ser ikke at de andre legene på Frogner har like lang ventetid. Når du først kommer inn, er han en lyttende og oppmerksom lege som virker interessert i pasientene sine. Men er glad jeg ikke trenger å gå dit ofte, da hadde jeg nok i større grad vurdert å bytte lege. Tid på venteværelser er bortkastet tid, og av og til føler jeg at det er litt arrogant av legen å ta så lite hensyn til at pasienten kaster bort opptil to timer på et venteværelse.

Dyktig Lege

Lege: Eivind Kamøy Skrevet

Alltid hyggelig og enkel å prate med. Beste legen jeg har vært hos noengang.

Utrolig dyktig lege!

Lege: Atle Klovning Skrevet

Atle Klovning anbefales på det sterkeste. Han følger opp pasienten på en svært god måte og opptrer støttende i vanskelige situasjoner. Han er eksepsjonelt flink med barn!

beste legen jeg har hatt

Lege: Eivind Kamøy Skrevet

ble anbefalt eivind av en treningskollega,da jeg fikk høre at han var spesiell. ble forklart at han ringte deg gjerne opp senere på kvelden på tlf dersom detr var noe spesielle ting han måtte sjekke opp for deg,og det stemte. han opptrer svært hyggelig og hjelpsom i allle situasjoner. virker også som en faglig dyktig lege som tar seg god tid til pasienten.og han er jo alltid nysgjerrig på hvordan det går med deg til daglig..kan anbefales på det sterkeste