Centrum Fastlegegruppe AS

Telefonnummer22 41 41 2022 41 41 ...
Bygdøy alle 23 0262 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Centrum Fastlegegruppe AS

veldig god lege å chit chat.

Lege: Peter Edison Skrevet

veldig god lege å chit chat.
Han har forklaringer på hva som kan være problemet, og gir råd om hvordan man kan holde på og forbedre imune-systemet.
Men hvis du er bekymret for å ha helseproblemer, kan det ikke være et godt valg.

Hyggelig men ikke flink til å følge opp

Lege: Inger Christina Bergstrøm Bodahl Skrevet

Bodahl er en hyggelig lege, men er vanskelig å få time, og er ikke flink til å følge opp blodprøver. Jeg måtte etterspørre tilbakemelding for litt siden, da prøvesvarene mine kom tilbake med kommentar fra Furst om at dette kunne være underliggende sykdom og måtte følges opp. Da jeg spurte Bodahl om tilbakemelding, ble jeg fakturert nesten 300kr for dette, i tillegg til å måtte sette opp ny time og betale for denne timen i tillegg. Hun har ved flere anledninger glemt å ta med «alt» det som jeg skal ta av blodprøver, og jeg ender opp med å måtte ta blodprøver på nytt, og betale dobbelt. Hun leser seg aldri opp før en time, og jeg blir sittende å gjenta alt vi snakket om forrige time, og da er plutselig timen over og vi rekker ikke sjekke det som vi ble enig om forrige gang. Dette er rett og slett slurvete når man har sykdommer som trenger god oppfølging, og jeg skal nå søke om ny lege.

Respektfull

Lege: Peter Edison Skrevet

Respektfull lege som virkelig tar deg på alvor. Kommer med gode løsninger og gir bra støtte. Må dessverre bytte grunnet flytting, men kan anbefale Dr. Edison på det sterkeste!

Tilstedeværende og profesjonell

Lege: Sveinung Eide Skrevet

Kjempefornøyd med Sveinung!
Han er direkte og hører og tar problemene mine på alvor. Jeg føler meg sett og at han er på "min side" og vil at alt skal være rett og bra.
Han følger også opp tidligere problemer/henvendelser når jeg er innom, som får meg til å føle at han faktisk bryr seg og at problemene mine hverken er for små eller ubetydelige. Anbefales virkelig!

Trygg og flink lege

Lege: Peter Edison Skrevet

Han er en utrolig varm og trygg lege som lytter og stiller mange spørsmål. Han er svært dyktig og forklarer alltid grundig. Vil absolutt anbefale Peter!

Dette er en Pluss-tjeneste.