Centrum Fastlegegruppe AS

Telefonnummer22 41 41 2022 41 41 ...
Bygdøy alle 23 0262 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Centrum Fastlegegruppe AS

Empatisk, trygg og dyktig lege

Lege: Ranja Cecilie Aarnes-Eidshaug Skrevet

Veldig flink lege! Støttende, lyttende og tar meg på alvor. Hun tar seg god tid og er flink til å skape tillit. Jeg opplever at hun ønsker å gjøre det som skal til for å hjelpe, og hun er god til å følge opp. Litt lang ventetid på timer, ellers veldig fornøyd!

Hyggelig, positiv og flink

Lege: Sveinung Eide Skrevet

Mitt første møte med denne legen var en hyggelig og god opplevelse. Han lyttet til meg og gjorde nødvendige undersøkelser. Han oppfattet raskt hva som kunne være problemet, og henviste meg øyeblikkelig videre til nødvendig spesialist.

Jeg savner min empatiske, inkluderende og effektive lege!

Lege: Holger Dahl Skrevet

Holger Dahl var min lege i 25 år. Dyktig, effektiv og forståelsesfull lege som alltid spilte på lag for å finne gode strategier for å holde seg frisk. Alltid til stede ved behov, og jeg holdt meg frisk takket være han!

Veldig synd at han har sluttet å praktisere, jeg kommer til å savne ham veldig. Det blir vanskelig å finne en ny fastlege på hans nivå.

Beklager dårlig score på tilgjengelighet, men du er jo ikke her lenger....

Ikke god kunnskap

Lege: Sveinung Eide Skrevet

Bortkastet tid! Ingen interesse, ingen hjelp, og han sjekket ikke engang området der jeg har smerter. Han fortalte meg at man skulle gi beskjed om man trenger sykemelding når man bestiller timen. Hva i all verden!??? Endte opp med ikke ble hørt.

Ikke mye hjelpsomt

Lege: Sveinung Eide Skrevet

Jeg tydde til ham 2 ganger og både ganger hjalp han ikke så mye, jeg hadde et resept fra hjemlandet mitt på diabetes middel og det hjalp meg men han sa at det ikke kan foreskreves i Norge før jet utvikler diabetis nivår. Da trenger jeg bare å bli diabetisk og ty til igjen tro jeg, flott.

Og mine for høy nivåer og LD og ApoB er åpenbart ikke noe å bekymre meg om selv om faren og farfaren min hadde det samme og slittet med hjerteproblemer fra ung alder.

Jeg måtte bytte legen for å ha en bedre behandling