Brukernes vurderinger
Om vurderingeneSiste vurderinger av behandlere ved Centrum Fastlegegruppe AS
Forsåtelsesfull og støttende
Lege: Sveinung Eide SkrevetBlir alltid godt tatt i mot at Sveinung. Han er en dyktig lege som lytter og viser forståelse. Blir tatt på alvor og han gjør sitt for å hjelpe. Alt i alt super fornøyd med Sveinung som fastlege. Anbefaler
Flott fastlege!🌸
Lege: Inger Christina Bergstrøm Bodahl SkrevetHyggelig, trygg og kunnskapsrik lege. Tar seg god tid, og er lyttende…
Meget fornøyd!
………………………………..
Uempatisk og frekk
Lege: Ranja Cecilie Aarnes-Eidshaug SkrevetHar aldri vært borti en mindre empatisk person i helsevesenet. Ble møtt med en frekk holdning ovenfor min kroniske usynlige sykdom. Opplevelse av å ikke bli trodd. Følte meg så tråkket på og liten etter time hos ho. Mindre empatisk lege skal du lete lenge etter. Ble møtt med ekstrem ovenfra-ned-holdning.
Beste fastlegen jeg har hatt
Lege: Inger Christina Bergstrøm Bodahl SkrevetJeg anbefaler Bodahl til alle jeg kjenner og møter. Hun er skarp, direkte, sparrende, og svært omtenksom. Jeg føler meg ivaretatt og lyttet til. Hun beroliger, men hun er ærlig - hun vil ditt beste og er ikke redd for å si det som det er. Ja, det har vært tider hvor hun er fullbooket og neste ledige time er langt frem. Men, jeg er takknemlig for å ha Bodahl som fastlege.
Skifter fastlege
Lege: Holger Dahl SkrevetNå har jeg gitt vikaren nok sjanser. Fikk beskjed om at jeg ikke skulle møte opp, men fikk telefon konsultasjon. Ventet i to timer! Ingen visste hvorfor eller om hun hadde glemt meg. Ikke fikk de tak i henne heller.
Jeg ble litt sint fordi min tid er også dyrebar og samtaler med lege tar du ikke på offentlige steder, du vil være privat. Det var visst ikke greit og istedetfor hjelp får jeg kjeft og beskjed om å finne ut av ting selv.
Jeg har vært der flere ganger før og gått ut og lurt på hvorfor jeg kom.
Savner Holger!
Ny fastlege og nytt kontor på meg!
Les alle vurderingene
Les alle publiserte brukervurderinger på Legelisten.no.
Tilgangen varer i 24 timer. Kjøpet er en engangsbetaling.
💙 Visste du at Legelisten årlig har over 3 millioner brukere?