Centrum Fastlegegruppe AS

Telefonnummer22 41 41 2022 41 41 ...
Bygdøy alle 23 0262 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Centrum Fastlegegruppe AS

Helt overlegen

Lege: Holger Dahl Skrevet

Han forstår og lar deg forstå.
Meget fornøyd med min fastlege :)

En lege som får ting gjort

Lege: Holger Dahl Skrevet

Aldri møtt en mer proff og seriøs lege som ikke går rundt grøten. Blir min fastlege så lenge jeg kan ha han. Og når det gjelder mister/fru "Tilsynelaende effektiv ... ". Jeg møtte opp med en ikke dagligdags lidelse og fikk bra svar, oppfølging og alt annet. Så hvem du var hos vet ikke jeg. Men ikke han her hvertfall.

En god opplevelse

Lege: Sveinung Eide Skrevet

Hyggelig og imøtekommende lege som lyttet godt til det jeg hadde å si + stilte de nødvendige oppfølgingsspørsmål. Ga god informasjon og fulgte meg opp på telefon i ettertid. Veldig fornøyd.

Feil yrke?

Lege: Sveinung Eide Skrevet

Legen så knapt på meg, virket helt uinteressert og fremstod arrogant. Det var ingen empati å spore, jeg måtte gjenta meg selv til det uendelige og da jeg gikk ut døren kom han med en kommentar som bare understreket hvor lite han hadde hørt etter underveis. Jeg tenkte først at han kanskje bare hadde en dårlig dag, men etter å ha lest kommentarene her inne, særlig de som er skrevet etter at han begynte på Ullevål Hageby Legesenter, så skjønner jeg at dette er en mann som (gir sterkt inntrykk av å) mistrives i jobben. Trist, når det ikke bare går utover han, men alle han møter i løpet av sin arbeidsdag.
Aldri igjen!

Beste fastlegen jeg har hatt

Lege: Olaf Hesle Skrevet

Ingen over og ingen ved siden av. Jeg har vært kronisk syk i over 10 år og først nå opplever jeg å bli tatt på alvor, hørt og henvist til riktige instanser for utredning. Han sjekker heller en gang for mye og gjør grundig jobb. Jeg er veldig fornøyd med legen min!