Centrum Fastlegegruppe AS

Telefonnummer22 41 41 2022 41 41 ...
Bygdøy alle 23 0262 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Centrum Fastlegegruppe AS

Skremmende ufølsom lege

Lege: Holger Dahl Skrevet

Hvordan i alle dagen kan denne mannen ha en jobb som innebærer og jobbe med mennesker er meg ubegripelig!
Kom inn med mine vedvarende plager etter en fot-operasjon og ble avfeid på flekken og fikk beskjed om at dette skulle være i skjønneste orden for lenge siden.
Usympatisk, kald, ignorant og rett og slett det mest ufølsomme mennesket jeg har vært i kontakt med på lenge.
Det værste legebesøket jeg har opplevd noensinne!!

Veldig fornøyd, og med legesenteret.

Lege: Sveinung Eide Skrevet

Fulgte Sveinung fra tidligere, og har vært fornøyd så langt. Han bruker god tid på å teste litt utenfor hans "antagelser" for å forsikre seg godt (har funket godt da vi fant noe "Uventet").
Han er god til å bruke ekstern hjelp hvis han selv er litt usikker, men er

Ang UHLS: Det var en del surr i starten, men det har gitt seg nå. Ringer man utenfor lunchtiden så har du lite ventetid på telefonen.

Uinteressert (kun vært der én gang)

Lege: Sveinung Eide Skrevet

Dr. S og Klovner i Kamp eller ei, i overkant uinteressert da jeg kommer som ny pasient. Ser meg knapt i øynene, og er på ingen måte interessert i meg som menneske. Mulig han hadde en dårlig dag; har kun vært der én gang.
Knapt nok mulig å få et bittelite smil ut av han. Synd!
Bytter med dette fastlege!

Tilsynelaende effektiv ...

Lege: Holger Dahl Skrevet

men altfor dårlig på oppfølging av mer komplekse symptomer og sykdommer. Helt ok hvis du stort sett plages av alminnelige "hverdagssykdommer", altså - men hvis du kommer med stoffskifteproblemer, astma- og langvarige luftveisvansker, langvarige, synlige skjellett- og muskelvansker, ... da bør du velge en annen lege enn Mr. Kjekk-og-grei

God lege

Lege: Inger Christina Bergstrøm Bodahl Skrevet

Christina er en bra lege som er grundig og tar seg tid til å lytte til pasienten. Hun henviser til riktig sted hvis det er nødvendig. Jeg har fått god hjelp hos henne. Kan være noe ventetid før timen.