Centrum Fastlegegruppe AS

Telefonnummer22 41 41 2022 41 41 ...
Bygdøy alle 23 0262 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Centrum Fastlegegruppe AS

God lege

Lege: Inger Christina Bergstrøm Bodahl Skrevet

Christina er en bra lege som er grundig og tar seg tid til å lytte til pasienten. Hun henviser til riktig sted hvis det er nødvendig. Jeg har fått god hjelp hos henne. Kan være noe ventetid før timen.

Meget dyktig

Lege: Peter Edison Skrevet

Meget dyktig og behgelig lege, også for barna våre (som delvis har legeskrekk etter noen ubehagelige tester da de var svært små - hos en annen lege). Tar seg tid, lytter og snakker med pasientene! Ikke redd for å henvise til spesialister dersom han er usikker. Anbefales for store og små!!

Vedlig fornøyd

Lege: Inger Christina Bergstrøm Bodahl Skrevet

Du følger deg godt mottatt ved at hun tar seg god tid, virker interesert når du snakker. Hun forklarer ting godt og forsikrer seg at du forstår det som blir sagt. Hun er flink til å sende deg videre for å ta nødvendige prøver og for å virkelig finne ut av hva som feiler deg, Hun spør også om hvordan du opplevde de du eventuelt ble vidersent til hvis hun ikke har kjennskap til dem. Jeg har aldri måttet sitte å vente lenge på time hos henne.

Kontordamene burde ha hatt opplæring i hvordan kommunisere med kunder, men ved akutt behov gjør legesenteret sitt beste for at du skal få time hos henne eller en av de andre legene på senteret samme dag.

Ryddig og hyggelig

Lege: Inger Christina Bergstrøm Bodahl Skrevet

Er flink til å lytte og ta pasienten på alvor.
Synes hun kommuniserer godt.
Ryddig og effektiv, uten at det virker som hun skal ha deg raskt utav dørene.
Avslappet og god stemning.

Flotters lege

Lege: Peter Edison Skrevet

Jeg har han ikke som fastlege men han tok over pasientene til fastlegen min da han var på ferie.

Jeg har slitt med smerter i foten i flere år. Jeg har stort sett gitt opp på truen når det kommer til leger og dems kompetanse men Peter Edison var fantastisk!
Jeg fortalte han hvor lenge jeg har hatt smerter. Han så på foten og jeg fortalte han hva tidligere leger har gjort da jeg fortalte dem de samme.

Han er den første legen på 10 år som skjønte at det kunne være en betennelse og at det ikke vises på røngten! Etter så mange år er jeg ufattelig takknemlig på å få gjort noe med det! Jeg hadde bare et legebesøk med han men han var FANTATISK!!! Evig takknemlig for hjelpen jeg fikk av han!