Centrum Fastlegegruppe AS

Telefonnummer22 41 41 2022 41 41 ...
Bygdøy alle 23 0262 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Centrum Fastlegegruppe AS

Arrogant og lite imøtekommende

Lege: Sveinung Eide Skrevet

Jeg og mine voksne barn har blitt meget dårlig bemøtt av denne legen. Han møter deg med arroganse og ser på deg som om du er en idiot når du stiller han et spørsmål. At han jobber i et yrke som går ut på å hjelpe syke mennesker er uforståelig, makan til mangel på empati å null ønske om å hjelpe. Gruer oss hver gang vi trenger en akuttimen for å komme til Sveinung.

Best Ever

Lege: Peter Edison Skrevet

Peter er den beste fastlegen jeg noen gang har hatt og håper jeg kan ha ham i mange år til. Lyttende og flink til å sende deg videre hvis behov.

Kjempefornøyd med Peter

Lege: Peter Edison Skrevet

Jeg har hatt Peter som fastlege i mange år. Han har alltid fremstått som en veldig kunnskapsrik lege som tar meg på alvor. De gangene jeg har tatt kontakt med ham på telefon eller via PasientSky, har han vært rask til å svare og ordnet ting på en effektiv måte.

Jeg har vært kjempefornøyd med Peter som fastlege og håper å ha ham i mange år til.

Følte meg utrygg og lite ivaretatt

Lege: Sveinung Eide Skrevet

Jeg var svært utbrent og ønsket henvisning til psykolog selv om jeg visste det ville ta tid. Hadde aldri møtt Sveinung før.

Jeg fortalte at jeg slet, og jeg skammet meg litt over å måtte dra til legen med dette.

Han sa irritert til meg: du kan ikke bare komme hit og å få henvisning til psykolog, det tar faktisk 3 måneder.

Veldig skuffet over behandlingen fra denne legen. Null empati og virker irritert og tafatt.

Har du ikke empati, så hjelper det ikke hvor mye kunnskap du har.

Aldri tilstede og lang ventetid

Lege: Inger Christina Bergstrøm Bodahl Skrevet

Alltid vikarer. Aldri tilstede selv. Flere måneders ventetid. Gjør deg selv en tjeneste om du vil ha en god lege som du kan bestille tid hos når du trenger det - ikke velg Bodahl…