Din Lege AS

Frederik Stangsgt. 11-13 0264 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Din Lege AS

Kompetent og faglig dyktig!

Lege: Morten Øwre Skrevet

Morten er en veldig dyktig almenlege som har tatt hånd om meg når det har trengts i mange år. Hyggelig og tilstedeværende

Tillitsfull lege

Lege: Niels Erik Landmark Skrevet

Var hos Dr. Landmark for første gang, da min fastlege ikke var tilstede. Tok meg på alvor, og lyttet uten avbrytelser. Virket genuint interessert. God personlighet. Brukte sin kunnskap, samtidig humor!

Fantastisk

Lege: Andreas Fismen Skrevet

Dette er en virkelig dyktig lege. Han er kjempe flink, han lytter, han forteller deg hva som er feil. Han har humor, han sier mye gøy så det blir en del latter innimellom diagnoseringen. Jeg flyttet fra Oslo og byttet lege da. Jeg savner Dr.Fismen var alltid trygg på at han gjorde hva han kunne får meg. Lang vente tid på time, gjør ingenting da han er verdt å vente på.

Ingen bedre

Lege: Svein Stiksrud Skrevet

Samvittighetsfull, positiv, fokusert, hjelpsom, dyktig og humørfylt. I tillegg: Tar seg den tid som trengs.

Er du en som trenger oppfølging, råd og veiledning, så er han ikke din lege

Lege: Svein Stiksrud Skrevet

Aldri presis ved timebestilling. Mest opptatt å skrive på PC når du forteller om symptomer. Undersøker deg ikke, blodprøver tas og det er det. Enveiskomunikasjon, ingen diskusjon og forklaring på det du spørr om og er kommet for. Henvisninger når du ber om det selv. Sørget for å få hjelp privat. Skiftet fastlege.