Stovner Legesenter AS

Nedre Rommen 5 0988 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Stovner Legesenter AS

skuffet

Lege: Gulshan Rana Skrevet

Jeg har vært hos henne et par ganger, de gangene har fått meg til og grue med til og dra til legen! Hun er kald, og lite interessert, hun undersøker dårlig, føler nesten som om hun vil ha meg sjapt ut av kontoret! Hun kommer aldri med konklusjoner.. Her om dagen fikk jeg legeerklering eller blodprøve fordi jeg ikke har betalt regningene mine. Jeg prøvde og forklare hu med at jeg er student på 18 år, uten jobb, så jeg må nesten vente på stipendet mitt, hun hadde null forståelse, og begynte og skjelle meg. Aldri opplevd noe lignende!

Svært vanskelig

Lege: Gulshan Rana Skrevet

Vikar for fastlege. Svært vanskelig, ikke lyttende. Leser tydelig ikke journal. Jobber nært, men ikke tid til time. Håper fastlege ikke blir lenge på ferie.

Flink og lyttende

Lege: Hallstein Netland Skrevet

Fikk akutte ryggproblemer og kom til Dr. Netland. Han tar seg nok tid, lytter og forstår. Måtte ta mye smertestillende en periode, men legen forstod smertene jeg hadde (nerver i ryggen som Var betente) henviste til fysio, forklarte godt. Heldigvis ikke varig plage. Han er sympatisk, hyggelig og kan faget.

Legen min :)

Lege: Anh Thi Tran Skrevet

Tran har vært min fastege i snart 10 år.
Har ingenting negativt å si annet en at hun ikke jobber hel uke. Må "planlegge" når jeg skal bestille så jeg får henne. Skal sies at jeg kun har hatt behov som kan vente en dag eller to( hals, ørebetennelse o.l)
Kjenner ikke igjen at hun er nedlatende eller ikke har tid!
Jeg kommer ikke til å bytte lege, er kjempefornøyd!

Er aldri på kontoret

Lege: Anh Thi Tran Skrevet

Anh må være den eneste legen som ALDRI er på kontoret.
Stort sett er det dr. Chadry som får hennes pasienter.