Stovner Legesenter AS

Nedre Rommen 5 0988 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Stovner Legesenter AS

Den mest uprofesjonell og lite konsentrert legen jeg har opplevd

Lege: Anh Thi Tran Skrevet

Jeg har ingen kommentar om hennes faglig kompetanse fordi det er utenom min kunnskap.
Hun er fastlege til mine familie men ikke min. Min sønn har alltid har vært syk og vi er often på Stovnerlegesenteret. Hun er sjelden å treffe og ubehagelig å prate til når man treffer henne. Hun er avvisende og virker ikke at hun tar hensyn til dine plager. Hun glemmer å fortelle om resultatet hun får fra blodprøver og glemmer å sende henvisningen til undersøkelser. Min sønn er 2 år gammel og er heletiden hun vil ikke henvise ham til spesialist.

Hun er elendig og jeg vet ikke hvordan kan hun fortsatt praktisere som fastlege i Stovne legesenter. Unskyld meg for upassende språk bruk.

Min familie bytter fastlegen i dag!

verste jeg har hatt

Lege: Hallstein Netland Skrevet

Dårlig oppfølging for meg selv og enda verre for min 5år gamle psykisk utviklingshemmede sønn.. har Vært nødt til å dra fra legekontor og ned på legevakten på egenhånd for å få hjelp! Anbefaler verken legen hallstein netland og heller ikke Stovner legesenter- forferdelig sted med inkompetente folk!

Utrolig skuffet!!

Lege: Gulshan Rana Skrevet

i starten følte jeg hun var flink. men når jeg virkelig trengte hjelp og støtte så fikk jeg det ikke. jeg er gravid med tvilinger og jobber i barnehage med småbarn. jeg ville etter en periode ha 100% sykmelding fordi jeg rett og slett ble utslitt på jobb og klarte ikke mer. helsen min ble nedsatt av stress pga jobben min. jeg fikk ikke 100% sykmelding fordi hun mente at graviditet ikke er en sykdom,og at hun ikke hadde noe å si til nav hvis jeg sykmeldte meg mer enn 50%. Jeg måtte komme med bekreftelse fra jobb at de ikke kunne tilrettelegge for meg og at jeg ikke klarer å jobbe.
jeg sa til henne at jeg syntes det var dumt at de på joben må fortelle om helsen min i stedet for at du skal høre på hva jeg har å si. jeg føler du ikke bryr deg om meg som passient, de på jobben min passer bedre på meg enn deg. hun svarer meg og sier du tenker heller ikke på meg, vil du at jeg skal miste jobben min pga deg.(fikk rett og slett sjokk) nei sa jeg men du mister ikke jobben din fordi en pasien er utslitt og trenger hvile.. vet ikke rareste legen jeeg har vært borti hun tenker rett og slett ikke nok på sine pasienter.
jeg har nå byttet fastlege håper virkelig han er bedre...

Den verste lege

Lege: Anh Thi Tran Skrevet

Hun er useriøse, ikke bryr seg om sine pasienter og deres sykdommer. Tar seg ikke tid for pasienter, men alltid sent. Snakker av og til nedlatende. Veldig misfornøyd. Komme til å bytte fastelege fort som mulig.

Styr unna!!!

Lege: Anh Thi Tran Skrevet

Useriøs lege som ikke bryr seg om sine pasienter. Med en gang jeg kommer inn så vil hun bare bli kvitt meg så fort som mulig. Ble fortalt at det var min feil at jeg var kvalm,trøtt og kastet opp på jobb gjennom svangerskapet. Snakker nedlatende til meg og hører ikke på noe jeg har å si. Hjelper heller ikke at hun bare er på kontoret 2 dager i uken. Skal bytte fastlege så fort som mulig.