Stovner Legesenter AS

Nedre Rommen 5 0988 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Stovner Legesenter AS

en frekk 'robot' doctor

Lege: Anh Thi Tran Skrevet

Frekk, respektløs, og taler nedlatende og oppleves som en mobber. Seriously, denne kvinnen bør ikke jobbe med mennesker, kanskje roboter hadde passet bedre som hennes pasienter.

Midt på treet

Lege: Gulshan Rana Skrevet

Denne legen er nok best på oppfølging av fysisk sykdom. Når du kommer med sorg eller psykiske belastninger så virker hun ukomfortabel og lite interessert. Jeg brøt sammen på kontoret hennes, hun sa at jeg måtte finne noen å snakke med og gav meg en sykemelding. Neste gang jeg kom spurte hun ikke et eneste spørsmål om hvordan det gikk- var kun opptatt av de fysiske plagene jeg hadde.

Savner deg Rattan

Lege: Rattan Singh Rattan Skrevet

Rattan er en meget flink og oppegående lege. Jeg hadde han som fastlege i Rakkestad i mange år, og fikk utrolig god hjelp med. Det er ikke det at jeg flyr ned døra hos legen, men de gangene jeg trengte hjelp så ordnet han opp. Han er svært kunnskapsrik, flink til å lytte og en mann med humor. Savner han og gir han mine beste anbefalinger.

Fantastisk

Lege: Vilde Catherine Feen Skrevet

Kjempe flink lege som hører på deg. Hun ser deg og tar seg god tid og er alltid i godt humør:)

En meget god lege på Stovner

Lege: Vilde Catherine Feen Skrevet

Jeg har hatt Vilde som fastlege et halvt års tid nå og jeg er veldig fornøyd! Hun ser deg, lytter, gir tydelige tilbakemeldinger, er kunnskapsrik og har empati. En suveren lege også hvis du er gravid siden hun har spesielt mye kunnskap rundt dette.