Harbitzalléen Legesenter A/S

Harbitzalléen 2 A 0275 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Harbitzalléen Legesenter A/S

Lege som bryr seg!

Lege: Said Tutunchian Skrevet

Har hatt han som min fastlege i et par år nå og er meget fornøyd med han.

Slik fastleger skal være!

Lege: Knut Arne Gråbø Skrevet

Hører om mange rare leger. Og leger som ikke er lyttende eller tilstede for deg som pasient. Dr. Gråbø er alt det motsatte. Han er lyttende, og han er der for deg som pasient, og jeg har full tillit til hans integritet og faglige ekspertise.

Elendig sekretariat

Lege: Anne Karin Lysen Skrevet

Først må jeg si at Dr. Lysen er en flink lege, som lytter til pasientene sine. Nest må jeg si at de som tar telefonen er grusomme å komme i kontakt med. Jeg kan dessverre komme med flere eksempler på hvor vanskelig det er å få time der. Sykemelding kan du få et par uker etter du har vært syk. Påfylling av medisin til spedbarnet ditt (mot trøske) kan vel også vente et par uker for akutt-timene er fyllt (i to uker ja).

Virkelig flink - anbefalles varmt

Lege: Said Tutunchian Skrevet

Dr Said er både hyggelig og professionell og forklarer godt. Han er nærvarende og lyttende og skaper tillit. En meget god lege som anbefalles å det varmeste!

Ikke bra

Lege: Anne Karin Lysen Skrevet

Ble sendt til henne da jeg fikk et akutt.behov når min vanlige fastlege jaregg ikke var tilgjengelig.virket uengasjert og var ikke i nærheten av løsningen på problemet,da jeg ikke hørte mere ringte jeg henne men fikk beskjed om at hun hadde ikke mere å gjøre med meg sålenge fastlegen var tilbake(noe jeg faktisk ikke da visste) småfrekk spør du meg.venter gjerne på vanlig lege enn å benytte hun igjen