Harbitzalléen Legesenter A/S

Harbitzalléen 2 A 0275 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Harbitzalléen Legesenter A/S

Ikke bra

Lege: Anne Karin Lysen Skrevet

Ble sendt til henne da jeg fikk et akutt.behov når min vanlige fastlege jaregg ikke var tilgjengelig.virket uengasjert og var ikke i nærheten av løsningen på problemet,da jeg ikke hørte mere ringte jeg henne men fikk beskjed om at hun hadde ikke mere å gjøre med meg sålenge fastlegen var tilbake(noe jeg faktisk ikke da visste) småfrekk spør du meg.venter gjerne på vanlig lege enn å benytte hun igjen

Dette er meget solid

Lege: Said Tutunchian Skrevet

Denne unge mannen gjør uttryk for å vite vad han snakker om, noe jeg setter stor pris i mitt tilfelle

I møte kommende og faglig sterkt, bryr seg liksom!

Den beste legen jeg har hatt.

Lege: Jon Christensen Skrevet

Jeg byttet fastlege da jeg var lei av å bli oversett av min forrige lege. Jeg måtte skrive ned ting jeg skulle spørre om fordi alt måtte gå veldig fort! Pratet mens han trykket på tastaturet. Jeg ble anbefalt Christensen av en venninne og er meget fornøyd! Føler meg trygg! Synd han ikke har kapasitet til å ta inn flere. Flere av mine venner vil gjerne begynne hos ham.

Fantastisk lege

Lege: Robin Jareg Skrevet

Jareg er den grundigste legen jeg har vært hos. Tar seg alltid tid, lytter nøye før han svarer og tar det du sier alvorlig. Sender videre dersom behov eller han ikke føler han kan hjelpe deg der og da. Ringer hjem og følger opp! En utrolig service! Kan virkelig anbefales.

Den beste legen.

Lege: Robin Jareg Skrevet

Dr. Jareg er veldig dyktig lege. Han har undersøkt mine plager nøye og har lyttet på meg. Man ser at han jobber faglig og man kan stole på ham. Jeg anbefaler dr. Jareg sterk!