Rodeløkka Legesenter Fastlegegruppe

Solhauggt 2 0565 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Rodeløkka Legesenter Fastlegegruppe

Anbefaler ikke

Lege: Ronny Granå Skrevet

dårlig lege, han er flink til å lytte, men når en lege ber en Pasienten hva hun tror hun har og både sittende og tenke i flere minutter, har vært der flere ganger for samme probleme,uten å lykkes med mine smerter, anbefaler ikke Granå!

God oppfølging

Lege: Marthe Kristin Kongshaug Skrevet

Jeg har hatt Marthe som fastlege i fire år. Visst er hun ofte stresset, og systemet legekontoret har uten resepsjon er ikke helt heldig. Men hun har gitt meg god oppfølging både i en livskrise, med å finne ut av allergi og diverse småting. Hun kan være empatisk og tålmodig, og har humor, og det har aldri vært vanskelig å få akuttime.

min inntrykk

Lege: Marthe Kristin Kongshaug Skrevet

Jeg anbefaler ingen til å ha henne som fastlege.
Hun har aldri tid til å prate med deg.
Før man kommer inn og sitte seg, begynner hun å spørre fødselsdato.
Jeg hadde henne som lege i 3 år. Hver gang jeg gikk, spurte hun om historien min. i 2013 var jeg hos henne 22 ganger hvergang jeg gikk spurte hva er problemme. Hun husket ikke ansiktet mitt engang. Jeg har fortalt henne mer enn 10 ganger at jeg er gift og hun har skrevet det på pc-en sin. Men aldri husker det.
Man får ikke snakke med henne rolig og diskutere hva som er problemmet. Før du begynne å si noe så er hun ferdig skrevet resepten.
Hun virker stressende og opptatt alltid.

Tålmodig og dyktig lege

Lege: Stener Clausen Skrevet

Jeg har ikke hatt Stener Clausen i mer enn et drøyt halvår, men er foreløpig kjempefornøyd!
En hyggelig og dyktig lege som tar seg tid til å forklare nøye.
Han lytter og tar meg på alvor.
Han er effektiv, men jeg føler ikke på at han har dårlig tid.
Ringer man for å få en vanlig time har jeg opplevd å få time samme uke eller uken etter.
Beste fastlegen jeg har hatt, og absolutt å anbefale!

Bittelitt konstruktiv kritikk:
- Det at man må ringe direkte til legen ikke er optimalt. Mulighet for å bestille vanlig time via nettet hadde vært veldig greit.
- Kølapp-systemet fungerer ok, men man ender fort opp med å måtte vente en stund. Sist jeg ringte for hastetime (først i køen akkurat da de åpnet) hadde han ikke satt av tid til slike timer, og jeg satt lenge og ventet i kø med influensa. Ikke noe særlig.

Profesjonell og hyggelig

Lege: Stener Clausen Skrevet

Jeg har hatt Stener Clausen som fastlege siden 2008. Har vært fornøyd med det. Han får til en fin balanse mellom å lytte og høre på mine innspill, og samtidig være tydelig på hva han mener er best. Jeg har så langt valgt å beholde ham som fastlege etter at jeg flyttet fra Oslo. Liker også systemet med at det er mulig å bare møte opp og få drop inn time (men man må regne med å vente selvsagt). Misliker sterkt telefonsystemet - at det ikke er sentralbord som gjør at man kan måtte vente veldig lenge på å få gitt en beskjed på tlf.