Rodeløkka Legesenter Fastlegegruppe

Solhauggt 2 0565 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Rodeløkka Legesenter Fastlegegruppe

Aldri hatt en bedre lege!

Lege: Sjur Olav Hesla Skrevet

Jeg føler meg ivaretatt, lyttet til og trygg. Han er både morsom og hjelpsom og jeg tror ikke jeg kunne hatt en bedre lege som skal følge meg igjennom graviditeten min.

En god fastlege

Lege: Sjur Olav Hesla Skrevet

Hadde Sjur da jeg bodde i Oslo, var der et par ganger.

Han tok seg tid til å lytte til det jeg sa, uten den forutinntattheten enkelte leger kan ha.

Anbefales.

Stresset lege, håpløst kontor

Lege: Marthe Kristin Kongshaug Skrevet

Jeg har hatt Marthe som fastlege i 10 år det er alltid utrolig kjapt inn og kjapt ut når man er hos henne. Hun oppleves som veldig stresset og surrete. Det virker som om hun har alt for mange pasienter på listen, og man får aldri time kjapt. Ofte må man også vente lenge på venterommet, da hun har overbooket med andre pasienter. Alt dette kunne jeg tåle helt til Rodeløkka legekontor ble omgjort til den verste serviceanstalten jeg noen gang har sett. For å bestille tid må man sitte i telefonkø i beste arbeidstid i nesten en time (sist gang brukte jeg 50 minutter). Bestilte resepter glemmes enda hentetidspunkt er avtalt, og da må man snike seg inn i det travle tidsskjemaet til Marthe for å få henne til å fikse dette imellom andre pasienter selv. Sist gang jeg var innom tok det også 15 min bare å få betalt, siden hun som tar betalinger også tar blodprøver og etc., og satt opptatt med dette. Dette kontoret er virkelig ikke holdtbart om man da ikke er hjemmeværende/arbeidsledig og har tid til å bruke en halv dag hos legen. Jeg har nå byttet lege. Det er en ny verden :)

Kjempefornøyd!

Lege: Stener Clausen Skrevet

Slenger meg med i koret! Opplever at han tar meg alvorlig, er god til å lytte, profesjonell og seriøs. I tillegg er han jo veldig koselig og hyggelig!

Dyktig og hyggelig lege

Lege: Stener Clausen Skrevet

Stener er en godmodig og hyggelig lege. Han tar seg god tid til å prate med deg og virker oppriktig interessert. De gangene problemene er utenfor hans fagområde, er han flink til å skrive henvisning når det er nødvendig. Han hadde heller ikke så mange pasienter som de andre legene på kontoret.

Problemet med å ha Stener som fastlege er derimot legekontoret. Da de ikke har kontorpersonale (resepsjon), må man alltid ta kontakt direkte med legen. Dette gjør at man ikke kommer igjennom på telefon og at det nesten er umulig å få en akutttime, selv hos en annen lege. Og de andre legene på kontoret (Kongshaug og Schmidbauer) er på langt nær like hyggelige og lett å ha med å gjøre. Der er det kun stress og ingen tid til å snakke med deg. De har rett og slett altfor mange pasienter og uten resepsjon ringer telefonen i et kjør mens du har time.

Hadde Stener bare holdt til på et annet legekontor, så hadde jeg beholdt han da jeg flyttet. Selv om det hadde medført litt ekstra reisevei...