Rodeløkka Legesenter Fastlegegruppe

Solhauggt 2 0565 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Rodeløkka Legesenter Fastlegegruppe

Forferdelig

Lege: Marthe Kristin Kongshaug Skrevet

Om du har noen kilo for mye, så styr langt unna denne legen! Jeg måtte en gang gå til henne da min fastlege var opptatt, og der fikk jeg alt annet enn hjelp! Jeg ble kritisert for vekt, utseende og klær! Og det på en dag jeg hadde stiv rygg, en dag man verken orker pynte seg, sminke seg eller kle meg pent! - det hadde jeg litt for vondt til! På slutten av timen fikk jeg beskjed om "hvis du bare kler deg litt bedre, begynner å trene litt og spise sunt, da skal du se at du får deg kjæreste"!

Og jeg var inne for akutt vondt i ryggen, til en person jeg aldri har møtt før!!

Kunne ikke vært mer fornøyd!

Lege: Sjur Olav Hesla Skrevet

Beste legen jeg noen gang har vært innom. Tar pasientene sine på alvor, og er empatisk og nøye. Han er meget dyktig, men sender umiddelbart videre til spesialist ved behov uten noe mikkmakk.

Hadde hele legestanden vært som Hesla, hadde HelseNorge vært et bedre sted:)

Tragikomisk

Lege: Marthe Kristin Kongshaug Skrevet

Min første time hos henne ble dessverre også den siste. Det første jeg reagerte på var hvordan hun ropte opp pasientene fra kontoret nedi gangen, fremfor å komme bort til venteværelse som alle andre leger med en viss respekt for pasientene sine gjør. Under timen var hun grundig med detaljer, det skal hun ha, selv om mye av informasjonen hun innhentet var helt irrelevant etter min mening. Jeg ble veldig distrahert, nærmere provosert av det høylytte tastaturet som hun ivrig tastet på mens jeg pratet. Det ga en følelse av at hun ikke hørte etter og jeg måtte stoppe opp flere ganger for å forsikre meg at hun hang med. Kongshaugbegeret mitt var i etterkant av timen fylt til randen, og da hun i tillegg presterte å sende meg hjem med en sykemelding med sykemeldingsgrad på 20 % istedet for 80 % som vi hadde blitt enige om, fløt det over. Aldri mer.

Anbefales varmt!!

Lege: Ronny Granå Skrevet

Granå er den beste legen jeg har vært borti, han er profesjonell, kyndig, hjelpsom og har en mild sans for humor som letter stemningen. Var nesten vanskelig å flytte til en annen landsdel og få ny fastlege. Kan virkelig anbefale han som fastlege!

Dyktig og rett frem lege

Lege: Marthe Kristin Kongshaug Skrevet

Både jeg og sønnen min har hatt denne legen som fastlege. Legen har gjort det hun skulle, jeg har blitt utredet for allergier og alle henvisninger og papirer ble fulgt opp. Sønnen min har hatt noen småting og hun har alltid vært imøtekommende og proffesjonell.
Kanskje ikke overstrømmende og overhyggelig men en flink lege man kan stole på, etter min erfaring.