Lille Grensen Legesenter

Telefonnummer23 10 40 2023 10 40 ...
Lille Grensen 3 0159 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Lille Grensen Legesenter

Den verste legen jeg har vært borti

Lege: Geir Sneen Skrevet

Hadde geir sneen som fastlege i ett år. Det værste året noen sinne. Når jeg kom til time hos han, var han ikke interessert, ville ikke hjelpe på best måte, ble ledd av når jeg sier hva problemet er. Kommer man med problemer, forventer man at fastlegen skal ta deg på alvor. Men ikke her. Han er den mest arogante personen jeg har vært borti. Han er kun interessert i set selv, datan sin og å få deg fortest mulig ut av kontoret. Tar man prøver der, så får man aldri svar på hva resultatet er.
HAN TAR DEG RETT OG SLETT IKKE PÅ ALVOR.

Lite tilgjengelig, men veldig grundig

Lege: Eleonora Brodwall Skrevet

Jeg opplever Brodwall som en lege jeg kan snakke med, og som en lege som virkelig lytter. Hun har sendt meg til utredninger når det har vært behov for det, og tar mine problemer på alvor. Men det store problemet er tilgjengeligheten. Det skrives ut e-resepter en dag ukentlig, og det er dårlig betjent på telefonen, noe som er problematisk dersom man trenger hastetime.

Veldig god fastlege

Lege: Geir Sneen Skrevet

Geir Sneen behandler meg med respekt, lytter og gir gode råd. Han har vært min fastlege i ti år omtrent. Han bruker lang tid på konsultasjonene når jeg har mye å spørre om. Lett også å få komme til innimellom på korte konsultasjoner.
Gir adekvat og treffsikker medisinering/behandling. Han har foreskrevet rett medisin for min helse, og er alltid lydhør for mulige bivirkninger. Honnør også til medarbeiderne på forværelset som svarer raskt og er veldig hyggelige å møte i skranken. Og som formidler kontakt til Sneen. Han ringer alltid tilbake.
Geir Sneen er en veldig god allmennpraktiker og fastlege.

Veldig fornøyd!

Lege: Eleonora Brodwall Skrevet

Har vært pasient hos Brodwall i drøyt fem år, og synes hun gjør en god jobb. Jeg har vært der med en rekke forskjellige problemer og ganske hyppig i perioder, og har alltid fått god veiledning og hjelp. Det aller beste ved henne er allikevel at hun tar seg tid til å faktisk prate og forklare, i stedet for å bare skrive ut en resept. Hun er menneskelig og moderlig, og det synes jeg er viktig.
Men, som andre har påpekt, er det vanskelig å få kontakt med kontoret på telefon. Kommer jeg ikke gjennom, prøver jeg på nytt litt senere, eller sender en e-post - og det ordner seg alltid.

Skremmende og skuffende !

Lege: Geir Sneen Skrevet

Jeg har hadt Sneen som utdelt fastlege alt for lenge, da jeg sjelden går til lege, og kommer etter denne legen til å gå enda sjeldnere til lege.
Jeg har selv sykepleier pensum fra mange år siden, noe sneen ikke vet. Da jeg indikerte symptomer på Angina, så repliserte han arrogant med at jeg ikke skulle tro på alt jeg leste på wikipedia på internett, uten at jeg sa hvor jeg hadde fått informasjonen fra. Vel, ikke wikipedia. Jeg forlot kontoret en konsultasjon fattigere og et svar fattigere. Denne legen er IKKE å anbefale for noen, sett fra et faglig perspektiv. I lys av dette, så har svarene vært tilsvarende ved andre besøk, og like arrogant.