Lille Grensen Legesenter

Telefonnummer23 10 40 2023 10 40 ...
Lille Grensen 3 0159 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Lille Grensen Legesenter

Kunskaper och trygghet på topp.

Lege: Sebastian Doricic Skrevet

Jag har haft Sebastian när (navn fjernet av moderator) har varit på annat uppdrag och har alltid haft en bra kunskaps ,lugn ,förklarande läkare, han lyssnar och kommer med förslag vilket är vad jag vill ha hos en läkare .
Jag följer mej trygg och hörd med honom

(navn fjernet av moderator)

Trygg og kompetent

Lege: Eleonora Brodwall Skrevet

Dr Brodwall er Imøtekommende, lyttende, kunnskapsrik, engasjert, empatisk, uredd og sympatisk.
Hun er opptatt av sine pasienter.

Trygg, hyggelig og kunnskapsrik

Lege: Anders Faaberg Skrevet

Jeg er utrolig fornøyd med Anders F.
Han er en lege som jeg kan stole på til å være grundig, og tar meg alltid seriøst.
Føler meg også trygg både med han som lege, og generelt hos dette legesenteret.
Får alltid hjelp til det jeg måtte lure på, og er kjapp til å svare!
Uten tvil beste legen jeg har vært borti selv.
Det kan være litt ventetid, noe jeg ikke har noe problem med, da han bruker tiden han trenger med sine pasienter.

Lytter, men forstår ikke

Lege: Eleonora Brodwall Skrevet

Har hatt Eleonora som fastlege i 15 år, og har holdt ut fordi hun lytter og gir meg en følelse av å bli tatt på alvor, likevel er det som om hun ikke fanger hva som er problemet. Hun er treg med henvisninger, har opplevd å måtte mase, og noen har blitt avvist, selv om de er tvingende nødvendige. Har undret meg over hvordan hun formulerer seg i disse henvisningene. Hun er ikke helt oppdatert på hva som er nytt innen medisin, litt konservativ. Det som utløste mitt ønske om å bytte fastlege nå, er fordi jeg har blitt møtt av vikarlegen halvparten av tiden, og han fremstår usikker i mellom menneskelig kommunikasjon, og gjør meg utrygg. De som jobber i resepsjon er eksepsjonelt lite service innstilte, og helt elendige, noe som ikke hjelper på saken! Eleonora har generelt sett vært vanskelig å få tak i.

Bra lege med grundig vikar

Lege: Eleonora Brodwall Skrevet

Jeg har hatt Brodwall som fastlege i mange år. Litt varierende i starten, veldig tilstede og konstruktiv nå. Ingenting feil med henne!
Vikaren hennes er 2 meter med kunnskap, som jobber grundig mot årsaker, like mye som symptomer. Et fint team.