Tåsenklinikken

Kaj Munks vei 41 0876 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Tåsenklinikken

Meget dyktig lege

Lege: Herman Wadel Munthe-Kaas Skrevet

Seriøs, lyttende, empatisk og følger opp når det trengs. Har hatt ham som lege i over 20 år. Både han og Tåsenklinikken yter topp service. Kunne ikke tenke meg å bytte lege.

Godt fornøyd

Lege: Herman Wadel Munthe-Kaas Skrevet

Han er flink til å lytte, og en høflig mann som jeg føler at jeg kan stole på.

Hakon er trivelig og veldig dyktig!

Lege: Hakon Gjessing Skrevet

Veldig fornøyd med Hakon, som har vært familiens lege i mange år. Tar seg god tid til oss alle og fornøyd med behandlingen han gir. Er sjelden klar på avtaletidspunktet, men det henger vel sammen med ovennevnte.

Faglig dyktig og oppdatert

Lege: Otto Sandsdalen Romfo Skrevet

Han kan sitt fag, og vet å behandle mennesker. I tillegg til faglig oppdatert kunnskap i de områder jeg kan bedømme, har han humor, fleksibilitet (så mye systemet tillater) og en utrolig evne til å fokusere på pasienten i den tilmålte tid som er til rådighet. Heldig er den som under i hans vinger!

Vennlig, imøtekommende og grundig.

Lege: Tore Lenngren Skrevet

Den beste fastlegen jeg har hatt.
Alltid vennlig og jovial. Du som pasient er i sentrum og blir godt ivaretatt. Han ser deg og er en god lytter. Lar deg påvirke agendaen og bruker gjerne mer tid enn det som er avsatt hvis du trenger det. Kan gjerne ta opp spørsmål om plager og helse som er utenom skjema. Kan faget sitt.
Eneste minus med han er at man gjerne må sitte litt lengre på venteværelset enn beregnet; men det har vel sammenheng med å ta seg tid når det trengs. Alt i alt, meget fornøyd.
Vedrørende bestilling av time via telefon til legekontoret, så kan det ta sin tid. Det tar også lang tid å få time. Tror legekomntoret har maksimum med pasienter og med høy gjennomsnittsalder.