Tåsenklinikken

Kaj Munks vei 41 0876 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Tåsenklinikken

Trygg og kunnskapsrik, lytter til deg.

Lege: Tor Christian Hegna Skrevet

Trygg, kunnskapsrik, lytter, sender raskt til røntgen og spesialist.
I det hele, Hegna er en lege jeg har tillit til.

Profesjonell

Lege: Herman Wadel Munthe-Kaas Skrevet

Min fastlege de siste 16 årene.

Dr. Herman har vært der gjennom både idrettsskader, hørselskade, diverse vanlig sykdom og forskjellige livssituasjoner. Dr. Herman er alltid imøtekommende og lytter til det du har å si.

Til tross for mange pasienter føler jeg at han alltid husker meg og min historikk.

Med full liste følger det naturligvis lang ventetid ved timebestilling. Likevel har jeg opplevd å få time på kort tid den ene gangen det var behov for det.

Alt i alt ser jeg ikke frem til dagen Dr. Herman går av med pensjon.

Beste fastlegen jeg har hatt

Lege: Linda Grønvold Opedal Skrevet

Linda lytter, tar deg på alvor, svarer raskt, henviser videre og fremstår veldig kunnskapsrik. Hun har også vært veldig flink med vår sønn.
Hos Linda er man i gode hender selvom timen som regel er ganske forsinket. Det gjør imidlertid ingenting for man forstår hvorfor: hun tar seg tid til pasienten! Man føler seg sett/hørt og det er utrolig at det ikke er gitt flere tilbakemeldinger her på henne. Jeg er svært fornøyd med å ha denne fastlegen og har kun hatt gode opplevelser med henne. Telefonkøen til legesenteret er som regel lang, så det trekkes stjerner der, men det er ikke legens skyld.

Lav kompetanse på kvinnehelse

Lege: Tore Lenngren Skrevet

Jeg opplever at Lenngren er en lege mange er fornøyde med, og han er svært hyggelig, men min opplevelse er at han har noe lav kompetanse på problemer som spesielt rammer unge kvinner. Selv har jeg opplevd det som ukomfortabelt å komme med intime problemer som handler om kvinnekroppen, seksuell helse og psykiske problemer, hvor han verken har tatt problemene på alvor eller kommet med løsninger. I et par tilfeller har han sagt ting som har gjort meg ukomfortabel, blant annet en kommentar om hvordan jeg ser ut som var helt unødvendig.

Jeg hadde Lenngren i 10 år, og han var konsekvent en halvtime til to timer sen, og har ganske lang ventetid for å få legetime.

Om du er ung kvinne og vurderer Lenngren, ville jeg undersøkt andre leger først.

Trygg, varm og faglig flink

Lege: Linda Grønvold Opedal Skrevet

Alltid vennlig, lett å få kontakt med. Empatisk og kunnskapsrik. Aldri følelse av dårlig tid. Veldig fornøyd!