Kantarellen Legesenter

lite lytende

Lytter ikke ,raske konklusjoner,høflig ,men liten tid til pasienten

Flink og oppmerksom

Lege: Farshid Jahangosha Skrevet

Han er en flink fyr som følger opp , og som hører på deg. Og, han er ærlig, tilgjengelig, og sender deg videre til prøvetaking og spasialistvurdering dersom han mistenker at hans vurdering ikke er god nok. God til å informere om hvilke tiltak en sjøl kan gjøre for å bedre sin helsetilstand. Farshid er en god lege, og det hjeper jo at han både er vennlig og i et godt humør når han tar i mot!

Anbefales på det sterkeste!

Lege: Brit Eli Raanaa Skrevet

Det er med tungt hjerte jeg må bytte fastlege, da jeg ikke lenger er student!Brit Eli Raanaa er en fantastisk lege som jeg varmt kan anbefale på alle måter. Hun er imøtekommende, tar deg på alvor, er svært empatisk og kunnskapsrik. En lege jeg kommer til å savne og de neste som får henne er veldig heldige!

Et stort savn!

Lege: Farshid Jahangosha Skrevet

Jeg hadde Farshid Jahangosha som fastlege i over 5 år, og byttet pga flytting, noe jeg angret dypt på i ettertid.

Jeg har hatt perioder med mye tid hos lege pga kroniske sykdommer. Jeg følte alltid at jeg ble hørt på, og at han tok seg tid til å finne ut av min situasjon. Han var ærlig dersom han kom til kort, og forhørte seg enten med spesialister på området eller henviste meg videre. Dette var en lege jeg følte meg ivaretatt hos.

Det er nå 3-4 år siden jeg hadde han som fastlege, og ting kan ha endret seg, men jeg hadde utelukkende gode erfaringen med både lege og legesenter.

Empatisk, interessert i å hjelpe.

Lege: Brit Eli Raanaa Skrevet

Brit Eli har vært min fastlege i over et år nå, og jeg er strålende fornøyd. Hun er genuint interessert i hvordan det går med meg og gjør alt hun kan for å hjelpe. Jeg har blitt sent rundt flere steder, og selv om de ikke fant ut noe, så gir ikke Brit Eli opp. Hun prøver alle muligheter og er interessert i å finne løsningen på problemet og sende meg videre til nye spesialister. Alltid blid og hyggelig og interessert i å hjelpe og lytter bra.
Hun er flink og seriøs og empatisk. En lege som kan anbefales på det sterkeste.

Eneste minus er at hun alltid er forsinket, så man kan bli sittende en god stund å vente. Men for min del er det verdt det når hun er så bra. Hun tar seg tid til hver enkelt selv om hun er forsinket. Et tips er å bestille time hos henne tidlig på morgenen eller etter lunsj, da er hun ikke så forsinket.