Humana Sandvika AS (Bare fastlegene)

Elias Smiths vei 10 1337 Sandvika

Siste vurderinger av behandlere ved Humana Sandvika AS (Bare fastlegene)

Beste fastlegen du får tak i!

Lege: Jarl Inge Melberg Skrevet

Etter et besøk hos Dr.Melberg er jeg helt overrasket. Jeg er overrasket over hvor bra lege Dr. Melberg virkelig er. Han er hyggelig, imøtekommende og en som fikser problemer på en blunk

Skal han fortsette og evt i hvor stor stilling

Lege: Morten Opås Skrevet

Har hatt han som fastlege i mange år og har vært veldig fornøyd med ham. Nå har han vært helt borte i ett år og nå arbeider han kun 50% noe som gjør at ventetiden på å få time er svært lang, 1 1/2 - 2 mnd. Det er ikke holdbart. Har forsøkt et par av vikarene / ambulerende legene hos Humana og det er absolutt ikke interessant å fortsette med det. Når jeg spør om han skal fortsette i nedsatt stillingsgrad eller slutte vet ikke de som tar telefonen noe. Dette er ikke holdbart og jeg søker meg nå, dessverre, en ny fastlege

Hyggelig, grundig og kunnskapsrik

Lege: Asle Ditlef Bjåmer Skrevet

Alltid hyggelig. Gir gode og grundige tilbakemeldinger. Følger opp. Bruker tid til deg under konsultasjonen.

Super fastlege

Lege: Kristin Vik Skrevet

Kristin er en fantastisk fastlege. Hun er omsorgsfull, og jeg føler meg sett og respektert. Hun tar mine bekymringer på alvor. Er veldig fornøyd med hun som fastlege.

Fantastisk fastlege!

Lege: Asle Ditlef Bjåmer Skrevet

Trygg, lytter, tar det du sier seriøst og tar seg god tid til deg. Gjør alltid alt og litt ekstra! Bruker også tid til å sammen finne løsninger. Anbefales på det sterkeste!