Humana Sandvika AS (Bare fastlegene)

Elias Smiths vei 10 1337 Sandvika

Siste vurderinger av behandlere ved Humana Sandvika AS (Bare fastlegene)

Min favorittlege!

Lege: Jarl Inge Melberg Skrevet

Uhøytidlig, imøtekommende, løsningsorientert, lyttende og faglig dyktig. Morsom er han og!

Timebestillingsopplegget han kjører funker bra; kan velge mellom telefontid, videokonsultasjon eller fysisk time for hvert ledige klokkeslett.

Veldig forståelsesfull

Lege: Jarl Inge Melberg Skrevet

Hadde en telefon time med Melberg idag og må si at jeg er imponert over hvor samarbeidsvillig han er.

Veldig hyggelig og forståelsesfull over oss unge :)

Patent til fingerspissene

Lege: Torgeir Wergeland Sørbye Skrevet

De Sørbye er særdeles kunnskapsrik, presis, klar, løsningsorientert og tverrfaglig kompetent. Han har en egen begavelse for å ta tak i det bakenforliggende hos pasientene sine.
Og dessuten er han en usedvanlig hyggelig kar.

Imøtekommende og trygg

Lege: Jarl Inge Melberg Skrevet

Føler meg utrolig heldig som har Melberg til fastlege. Alltid vært imøtekommende, blid og trygg. Opplever at han gjør alt for å ivareta pasienten, bruker nok tid , lett å kommunisere med og henviser raskt om nødvendig. Unner virkelig alle å ha en like god fastlege.

Dyktig og omsorgsfull

Lege: Else Helene Thorvik Skrevet

Dyktig lege som henviser når det er nødvendig. Hun tar deg på alvor, og ønsker å bistå deg på best mulig måte.

Det eneste problemet er at det er vanskelig å få time, og det kan ta mange uker før du får time. Man kan ringe kl. 8 på morgenen for å få hastetime, men også disse timene forsvinner raskt. De som jobber som sekretær kunne vært litt hyggeligere.

Veldig bra at de bruker pasientsky. Jeg har sendt melding til legen min der flere ganger og fått raske svar. Det er også mulig å sende melding på pasientsky for å få fornyet faste resepter.