Humana Sandvika AS (Bare fastlegene)

Elias Smiths vei 10 1337 Sandvika

Siste vurderinger av behandlere ved Humana Sandvika AS (Bare fastlegene)

Både og. Kun for lettere medisinske tilfeller.

Lege: Else Helene Thorvik Skrevet

Jeg har hatt henne som fastlege i 3 år (med fravær av fødselspermisjon inkl). Det er ofte lang ventetid for å få time hos henne. Hun er flink på de lettere medisinske tilfellene, men har vanskeligheter med å se hele mennesket og tilby "verktøy" for å finne løsninger. Hun kan hentyde at hun kan skrive henvisninger til spesialist, men jeg synes det virker lettvint å bare gi fra seg problemet på den måten. Det skjer lissom ingenting etter at blodprøvene er tatt. Jeg har mistet tilliten til henne. Hun skriver ikke sykemeldinger heller, selv når det trengs. Det verste er kommentarer som "alle har problemer", "det er bare du som kan løse det". Å ikke bli trodd og få den hjelpen man nedverdiger seg til å be om, gjorde at jeg til slutt valgte en ny fastlege. Men hun er stort sett hyggelig til tross for litt overlegen og hastearbeid.

Beste legen jeg noen gang har hatt!

Lege: Asle Ditlef Bjåmer Skrevet

Asle Bjåmer er uten tvil den beste fastlegen og forsåvidt legen, jeg noen gang har hatt. Dette er en lege man kan føle seg trygg på og han virker genuint interessert i å oppnå det beste mulige resultat for sin pasient.

Jeg har vært innom mange leger ifm sykdomsforløp, og har derfor et godt sammenligningsgrunnlag. Med Asle kan man føle seg trygg på at din årsak til besøket vil bli tatt på alvor og han vil strekke seg langt for å hjelpe deg, uten arroganse. Utfra den erfaringen jeg har i mitt eget sykdomsforløp med dusinvis av forskjellige leger som skal vurdere, så er leger av Bjåmers kaliber og nivå svært svært sjeldent.

empatisk

Lege: Morten Opås Skrevet

Føler meg godt ivaretatt gjennom år. God humoristisk sans som er bra for meg. Nøyaktig. Full tillitt til legen. Tilgjengelig når jeg trenger det.

Svært god fastlege

Lege: Else Helene Thorvik Skrevet

Dr.Thorvik har vært fastlegen til meg og min mann i flere år, og vi er begge svært fornøyd. Hun tar seg alltid tid - uavhengig av om dagen hennes er fullpakket - til å lytte og til å gå over detaljer og spørsmål. Jeg har en kronisk helseproblematikk, og jeg møter derfor i perioder på mange typer leger. Noen er stresset og hastige, noen blir kanskje preget av travle dager med mange pasienter og synes kanskje at den kronisk syke pasienten er litt pysete osv. Sånn har jeg aldri blitt møtt hos Thorvik. Som lege er man jo i en slags maktposisjon hvor deres vurdering kan ha mye å si for pasientens situasjon så vel som verdighet. Thorvik har alltid møtt meg med respekt og tillitt, hun følger opp, hun husker til og med små detaljer fra livet mitt fra gang til gang - og hun møter meg som helt menneske - ikke bare symptomer som skal behandles. Hun undersøker, sender henvisninger, hun gir seg ikke før jeg har fått den hjelpen jeg trenger. Jeg anbefaler henne på det varmeste, hun er en dyktig og profesjonell lege - og et godt medmenneske. Jeg er glad i henne!

En flink og dyktig lege.

Lege: Torgeir Wergeland Sørbye Skrevet

Flink til å ta imot pasienten. Flink til å høre hva er pasienten plaget av og flink til å finne god løsning for pasientens beste.
Tar vare på den enkelte.
Jeg kan bare si alt best.