Kambo legesenter

Skredderveien 2 1537 Moss

Siste vurderinger av behandlere ved Kambo legesenter

Flink og tålmodig

Lege: Lars Eric Fredrik Hassel Skrevet

Fikk Dr. Hassel da min tidligere fastlege sluttet. Har vært fornøyd med byttet, men vurderer allikevel å bytte legekontor pga legesekretærene på Kambo legesenter. Et par av de som jobber der er ikke spesielt hjelpsomme, og en av de er på grensen til frekk. Og aldri ring inn der med halsbetennelse, da får du kjeft fordi du ikke snakker høyt nok. Det har vært flere hyggelige sekretærer der også, skulle ønske de fortsatt jobbet der.
Det har også blitt mye venting etter at flere av fastlegene sluttet. Dessverre, for jeg er fornøyd med Dr. Hassel.

Kunnskapsrik grundig og har en genuin interesse for sine pasienters vellvære

Lege: Tori Kalleberg Aaker Skrevet

Jeg har hatt Tori Aker som fastlege i åver ett år nå. Har ofte vært hos henne pga en ryggskade jeg fikk i forbindelse med jobb.. Tori er en god lege som lytter, undersøker grundig og yter service. Hun er alltid blid og meget kunnskapsrik i medisin. Kan ikke skjønne disse andre omtalene av hun ikke lytter på pasient osv.. hadde man visst hva som feilte en hadde man ikke trengt lege, hun gjør de nødvendige testene for og finne ut hva som feiler deg og ikke gjetter som det virker som noen ønsker mer.. Tipp topp tommel opp for Tori

En meget dyktig og profesjonell fastlege

Lege: Tori Kalleberg Aaker Skrevet

Tori er en dyktig og imøtekommende ung lege som har gitt meg mye hjelp de siste årene i forbindelse med hjertesykdom og diabetes. Hun har fått meg på rett kjøl igjen. Hun er dyktig til å lytte og å følge opp og gir seg ikke før hun oppnår målet for pasienten. Jeg er veldig takknemlig for hjelpen jeg har fått fra Tori. Kan anbefale henne på det sterkeste.

Veldig fornøyd

Lege: Tori Kalleberg Aaker Skrevet

Hun tar seg alltid god tid, lytter og er rask til å sende deg videre om det er nødvendig. En gang måtte jeg bruke en time jeg hadde på noe akutt, hun tok seg likevel tid til det jeg egentlig hadde bestilt timen til.

Kunnskapsfattig

Lege: Tori Kalleberg Aaker Skrevet

Kan si det som det er. Ikke en lege jeg anbefaler da hun ikke lytter men gjør ting fra sin egen hode. Eneste hun er opptatt med er å bli fort ferdig med pasienten. Bryr ikke om deg fullstendig!!!!