Kambo legesenter

Skredderveien 2 1537 Moss

Siste vurderinger av behandlere ved Kambo legesenter

Innsikt og forståelse

Lege: Lars Eric Fredrik Hassel Skrevet

Dr. Hassel erstattet min lege som tok på alvor mine kroniske plager. Ble møtt på en lyttende og forståelsesfull måte. Han har hele tiden vært min støttespiller med humor og alvor. Anbefales

Meget bra.

Lege: Tori Kalleberg Aaker Skrevet

Imøtekommende, lyttende, føler meg ivaretatt og sett. Hun tar seg tid når det trengs og er effektiv når det passer.

Utrolig flink lege

Lege: Yadgar Magid Ali Skrevet

Har brukt Y.Ali i 3 år. Han er alltid blid.tar seg god tid. Han henviser en raskt videre til utredning . Har jeg spørsmål.ringer han opp samme dag.Er så fornøyd med Ali. Glad han er min lege.

Flink lege

Lege: Yadgar Magid Ali Skrevet

Jeg opplever Ali som en flink lege, men innimellom kan kommunikasjonen bli litt vanskelig hvis jeg føler at han ikke helt forstår meg. (Språket)
De gangene jeg har vært der har han tatt meg på alvor, og henvist meg videre til spesialist hvis han har følt at vi ikke har funnet "noe svar" på hva som kan være feil med meg.
Jeg kan nevne at jeg har veldig problemer med sekretærene i skranken. De er alltid sure, og himler nesten med øynene hver gang jeg har et spørsmål.

Uprofesjonell Lege

Lege: Yadgar Magid Ali Skrevet

Dårlig oppfølging av denne legen i forbindelse med NAV-arbeidsavklaringspenger.
Han skrev at jeg som pasient ikke er i stand til arbeid, men dette dokumentere han ikke med funksjonsbeskrivelse som forklarte mine muligheter og begrensninger i forhold til Arbeid. Så takker være hans uprofesjonalitet så fikk jeg avslag på arbeidsavklaringspenger! Byttet denne legen.