Kambo legesenter

Skredderveien 2 1537 Moss

Siste vurderinger av behandlere ved Kambo legesenter

Lege som ikke følger opp .

Lege: Yadgar Magid Ali Skrevet

Glemt å gi beskjed om prøveresultat. Glemt å følge opp kontakt med spesialist. Må selv ta initiativ. Får overfladiske tilbakemeldinger.

Ikke fornøyd med denne legen!

Lege: Tori Kalleberg Aaker Skrevet

Jeg var ikke så lur med å velge denne legen grunnet det som ble skrevet her av bare positive kommentarer.
Vil at andre må gå vite en annen side også, og ikke gjøte samme feil som meg. Hun lyttet ikke, var irritert for at jeg sa hva som feilte meg og dermed passerte de oppmålte min. Var ikke intressert å gjøre noe for meg, sa at jeg fikk sette meg opp på dobbeltime og komme tilbake. Dette er jeg da ikke intressert i. Synest det var en ganske arrogant holdning og besøket mitt var totalt bortkastet, både tid og penger. Jeg har aldri opplevd maken. Hun bare datt og gjentok seg opp igjen og oppigjen at det passet ikke med en blodprøve el. undersøkelse, før neste gang. Det er kanskje bare pengene som teller, ikke interesse for passientene.

Fantastisk lege!

Lege: Tori Kalleberg Aaker Skrevet

Jeg har hatt Tori som lege i noen år nå og kan absolutt anbefale henne! Hun tar seg alltid tid til å svare på alle spørmål en måtte ha og jeg har alltid følt at hun har gjort de nødvendige undersøkelsene osv, noe som alltid er betryggende. Jeg har bare hatt gode erfaringer med oppfølging om det har vært nødvendig.

Tori er koselig og faglig dyktig, i tillegg til at Kambo legesenter generelt er ryddige og lette å få tak i. Tommel opp!

Anbefales sterkt (dårlig erfaring med sekretærer)

Lege: Yadgar Magid Ali Skrevet

En veldig dyktig lege, alltid behjelpelig og tar seg god tid. Jeg føler jeg blir tatt på alvor, spesielt med tanke på de psykiske utfordringene jeg bærer på. Har bare gode ord å si om behandlingen jeg har fått, men vurderingen trekkes litt ned av servicen til sekretærene. Jeg opplever dem som særdeles rotete, én av dem som meget uhøflig og føler ikke de tar min rolle som pasient på alvor. Dette har jeg tatt opp med både Ali og min tidligere fastlege Egil, og jeg håper dette er noe de får ordnet opp i. Eller kan jeg anbefale både legesenteret og Ali på det sterkeste.

Humørsyk og språkvansker

Lege: Yadgar Magid Ali Skrevet

Dr. Ali var hyggelig og tok seg tid helt til han rotet til timebestillingen og innholdet av den hvoretter han la skylden på sekretæren. Har ved siste to besøk vært sur og sendt meg ut av legekontoret uten at jeg har fått fremlagt grunnen til besøket.
Siste gang gjaldt det mitt barn og på henvisningen til røntgen har han ikke bare beskrevet symptomene uriktig, men har lagt ord munnen på meg i tillegg.

Ali kan nok være en god lege bare han ikke taper ansikt overfor pasienten og får såret sitt store ego.