Kambo legesenter

Skredderveien 2 1537 Moss

Siste vurderinger av behandlere ved Kambo legesenter

Super fornøyd

Lege: Tori Kalleberg Aaker Skrevet

Veldig fornøyd med Tori. Alltid blid, lytter, hjelpsom og forklarer det man lurer på slik at man forstår henne.

Terningkast 6

Lege: Yadgar Magid Ali Skrevet

Lyttende og omsorgsfull. Dyktig med medisiner. Spør de vanskelige spørsmålene! Som da blir enkle å svare på. M a o en god psykolog. Fin veiledning om kosthold. Sender pasienten videre, hvis problemene kan rettes på av spesialist.

Dårlig og arrogant lege!

Lege: Tori Kalleberg Aaker Skrevet

Jeg angret meg å ha valgt denne legen som fastlege! Hun tar seg ikke tid til å lytte. Hun har bedt meg mange ganger om å bestille dobbeltime for å ha bedre tid med meg. Veldig arrogant holding. Det er mye mer som jeg ikke kan få alt her. Jeg vil IKKE anbefale denne legen hvis du virkelig er syk og trenger hjelp!

Legeattest

Lege: Yadgar Magid Ali Skrevet

Skulle bare ha legeerklæring til skolen, så han var vikar for legen min .. Jeg følte han stresset og ikke hørte på hva jeg sa.. Timen tokk 5 minutter og betalte 200kr.

Er skuffet over legen

Lege: Yadgar Magid Ali Skrevet

I førsten jeg begynte,lovte han meg mye. Men etter hvert dabbet det av.Ofte når jeg ville prate om mine plager skynte han seg å prate om noe annet. Vet ikke om det kommer av at jeg har annen dialekt og han da ikke altid forstår meg. Jeg har byttet lege